من خودم فروشنده دیجی کالا بودم کلی خسارت بهم زدن و بعضی کالاها که پلمپ و سالم بود رو ارسال میکردم براشون اما متاسفانه کالاها وقتی به دست مشتری میرسید بعد از خراب کردنش خیلی راحت به دیجی کالا مرجوع میکردن و دیجی کالا هم ازشون قبول میکرد و فقط برای فروشنده ضرر بود
اینکه مرجع قیمت کالا نیست کاملا درسته، از اول هم نبود، ترب مرجع خیلی بهتریه ولی خب اونم مشکلات خودش رو داره.
برای هر خریدی باید قیمت گرفت و با در نظر گرفتن زمانبندی اقدام به خرید کرد.
به نظرم ایده آل نیست ولی اینقدر هم خار و خفیف نیست.
وقت خوش.
همراه اول که ادعای ورشکستگی میکرد ظاهراً ۴۰درصد از سهام دیجیکالا رو خریده ..فکر کرده اینجا هم مثل قضیه اینترنت هست که کیفیت رو پایین بیاره بتونه قیمت ها رو ببره بالا . انشاءالله هرچه زودتر تکلیف همه جاهایی که در حق مردم ظلم میکنن مشخص بشه .
چند سال برای جلب و جذب مشتری خوب بود. بعدا که عوامفریبی شان تمام شد زدن زیر تمام تعهدات شان، گرانتر از همه جا، بی کیفیت تر از همه جا، پاسخگو نبودن از همه جا، بدترین نوع ارسال از همه جا.
متاسفانه فروش اینترنتی در کشور ما یعنی هر چی بنجله و نمیتونی حضوری بفروشی اینترنتی بفروش و متاسفانه اگر کالایی مشکل داشته باشه باید با هزینه خودت و کلی ضرر مرجوعش کنی
والا من از دیجی کالا راضی هستم، فقط مشکل من فروشنده ها هستن، بعد یه گلایه از دیجی کالا دارم، اینکه، وقتی میخوای خرید اعتباری بزنی، هزینه پستی از ۵۹ هزار میشه ۱۵۰ هزار، این یعنی چی
از باسلام خرید کنید. از لحظه ارسال کالا هم توی سایت هم پیامکی مشتری را در جریان وضعیت مرسوله میذاره. اگر هم مرجوعی کنی اعتبار کیف پولت را شارژ میکنه. البته پا روی حق نگذریم از دیجی کالا یکبار مرجوعی زدم بلافاصله و بی قیدوشرط پولمو واریز کردند