آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۶
از نظر من اوکیه هنوز فقط هزینه ارسالش انقدر بالا رفته که نمیخرم دیگه اونم احتمالا بخاطر اینه که فشار بیارن پلاس بخری
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۶
تنها دلیل خریدم دم اینکه همه چی موجود وگرنه هم تقلب، هم گرونه، هم دیر ارسال میشه، کلا بدرد نمیخوره حتی پست اینا خریدن بارکد الکی جلو جلو میگیرن از پست درصورتی که اصلا به پست تحویل ندادن
محمد شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۶
سلام ، شرایط برای کلاه گذاری و بد عهدی فراهم است. من هرچه خرید کردم نقدی بوده.مدتی مدام برایم پیام میاد شما اقساط خرید خودرا دردیجی پی پرداخت ننموده اید.هرجه پیام دادم.تلفنی گفتگو کردم ،تصویر پرداخت وخرید نقدی فرستادم.نه کسی جوابگو ست ،نه از ادعا بی جا ونادرست خودشون دست ور می دارند ،تخفیفهاشون هم درست نیست ،زمان ارسال کالاهاشون خیلی طولانی شده ،کیفیت کالاها پایین اومده وتاحدی شده بنجل فروشی ،اعلام ورشکستگی نزدیک شده ،حیف اون تلاشهای صادقانه اولیه وتاسف به نامردمی و خراب کردن های ثانویه
مسعود خسروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۶
دیجی کالا یکبار رسماً سر من کلاه گذاشت ، ساعت دست دوم و غیر شبیه برای من فرستاد ، خواستم مرجوع کنم .قبول نکردند و جالبه به من گفت خودت عوض کردی . من مشتری ۱۰ ساله دیجی کالا بودم کلا اپلیکیشن را پاک کردم و خداحافظ دیجی کالا . این همه فروشگاه اینترنتی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۶
هرچیزی روسفارش بدی حدااقل ده روز معطل میشی هیچ سرویسش بجا و بموقع نیست اون سفارش رو زمانی که میخوای بدست نرسه بعد اون فایده نداره
ایرج میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۶
به نظر شما هم تحریم ها کاغذ پاره هستن!
AGY
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۶
سلام
انشاالله رقیب دیجی کالا که در اینده اینجانب هستم وارد بازار میشم با خدماتی در مقام ایرانی. که قابل احترام
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۶
یه شگرد فروشنده هاش اینه که متاسفانه دیجی کالا هم نظارت نمیکنه
یه کالا رو با چند نرخ ثبت میکنن در حالی که همش یه جاست
بعد اگه کالا گرونه فروش رفت، کالا ارزونه که فروختن نا موجود میکنن و ارسال نمیکنن
هم باعث میشن کالا دیرتر برسه به مشتری هم ناقص
اگه دیجی کالا بتونه این باگ رو برطرف کنه خیلی خوبه
دوم اینکه بجای چند تا کارگر که محصولات رو موقع بسته بندی سر سرانه چک میکنن یه دوتا کارشناس بزاره تا چک کنن این همون کالای سفارش داده شده است یا خیر
سوم هزینه بازگشت کالا است که از مشترک میگیرن و این در صورتی هست که کاملا حق با مشتریه و فروشنده جنس رو اشتباه فرستاده
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۶
دیجی کالا جدیدا نقش دلالی داره
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۶
علاوه بر کیفیت کالا هزینه ارسال زیاده
نظرات بیشتر