دیر نباشد که تابناک و روزنامه ملت ما سر از اردوگاه اصلاحات در آورند.
آفرین بر این روحیه جذب حداکثری شما!! البته آرزو بر جوانان عیب نیست.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
اتفاقاً اشتباه می کنید سیاست تابناک در رد جناح اصول گرا و اصلاح طلب می باشد. آنها ( نابناکی های عزیز! )میخواهند خود را به گونه ای روشنفکر نشان دهند تا به قول خودشان جذب حداکثری کنند. ( کافی است به میزان تبلیغات این سایت توجه فرمائید.)
اتفاقا شما اشتباه می کنید چون قصد ما رد هیچ فرد یا جریانی نیست بلکه حرف ما این است که بر اساس شاخص هایی که اعتقادات ما به ما داده اند باید امر به معروف و نهی از منکر کرد تا جامعه سریع تر به آرمان های خود نائل شود. ضمنا بهتر است در مورد اینکه چه ربطی بین تبلیغات سایت با روشنفکر بودن ما وجود دارد بیشتر توضیح دهید.
mt
|
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
5
77
پاسخ
نه اینکه راه میانه ای نباشد و میانه روی ناممکن اما در فضای موجود حرف از اعتدال (در سرکوب یک طرف و در ساکت ماندن طرف دیگر) چه تعبیری دارد .
ناشناس
|
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
4
151
پاسخ
متوجه پاسختون به یکی از کامنتها نشدم :
"شما لطف کنید بگویید چرا ما باید نامه مومنی را منتشر کنیم"
یعنی چی؟! یعنی خواننده باید دلیل بیاره که حضرات به نامه کسی که میگه وحشیانه شکنجه شدم یه اشاره ای فرمایند؟! نه خانی رفته نه خانی اومده؟! اصلا ندیدین؟ دوستان عزیز اشتباه شما این است که فراموش میکنید شما هم همپایه بقیه سایتها در فضای مجازی حضور دارید و کسی که به اینترنت مراجعه میکند محض گل روی شما که نیامده؟ همانطور که تابناک را میبیند بقیه سایت های فیلتر شده و نشده را هم میخواند. مودبانه خواهش میکنم به خواننده حق بدهید وقتی چنین خبری را که تمام فضای مجازی سایتهای خبری فارسی زبان را پوشانده در تابناک حتی به صورت اشاره ای کوچک نمیبیند لحظه ای به اصالت و رسالت خبری شما شک کند.
منتظر پاسخ های کوبنده شما طبق معمول هستم! یا علی.
آهان دقیقا به همین دلیل که اشاره کردی چون مخاطب می تونه مطلب مورد نظرش رو تو رسانه مورد نظرش بخونه چون ما موظف نیستیم هر مطلبی رو که منتشر کنیم به ویژه آنکه در مورد صحت و سقم ادعاهای طرف هیچ مستندی نداشته باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
تابناک 1 عمر بود نمی تونست جواب کامنت گذارانش رو بده حالا 1 شبه میخواد همه رو تلافی کنه
مراقب باش خواننده هات نپرن تابی جون یکی یه دونه ای هرچند ازت بدم میاد
ناشناس
||
۰۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
آهان پس تابناک کثیف تو هم مثل رسانه های امریکایی هر چیزرو که می خوای بار ملت میکنی و نه تمام حقایق در کل کارت کم کم داره می شه القا کردن سیاستهای کثیف
ناشناس
||
۰۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
به شما حق میدهم به صحت و سقم ادعاهای طرف اعتماد نداشته باشید (به هر دلیلی). اما مقوله خبررسانی متفاوت است. حتی اگر مطالب نامه خلاف باشد باز هم یک خبر است که ادعاهای خلاف فردی در آن بیان شده. مگر وقتی گزارش مدیر کل آژانس یا بیانیه وزارت خارجه اسرائیل را که محتوایش را نمیپسندید پخش میکنید میگویید به صحت ادعاهای آنها بی اعتمادید؟
تنها احتمالی که میتوانم بدهم این است که به اصل صدور نامه از آقای مومنی شک داشته باشید (یعنی اصل وجود خبر). در این صورت با خوشبینی میتوانم بگویم که رفتهاید و از ایشان پرس و جو کردهاید و فهمیدهاید که نامه از او نبوده و خبر کلا غلط است. ولی همین پرس و حویتان هم ارزش خبری دارد و باید نتایجش را منتشر کنید.
ناشناس
||
۱۴:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
میشه بفرمایید پس وظیفه کی هست که برصحت وسقمش را در بیاره؟؟
ناشناس
||
۱۴:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
از اين پاسخ تابناك به جز اون آهانش خوشم اومد
ناشناس
|
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
6
58
پاسخ
في الحال كه همه دارند به نوعي هم ولايت مداري مي كنن و هم سنگ مردم را به سينه مي زنند ولي بهر صورت بايد ديدكه در آينده چه قسم گروههائي اين را اثبات خواهند كرد . چيزي كه مهم است حركت رو به جلو تعدادي گروههاس كه كشور را به سمت راديكاليسم و انحصار گرائي سوق مي دهد چه در داخل كشور چه در سياست خارجي و اين انحصار قدرت و خود كامگي كه در اغلب موارد نيز خلاف جهت مراجع و نظر رهبري هم قدم برداشته مي شود براي مردم گران تمام خواهد شد.
محمد
|
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
7
165
پاسخ
اگه تابناک را به عنوان یک جامعه کوچک فرض کنیم میشه توسط نطر ها + - ها به اقلیت اکثریت پی برد
تابناک عزیز من همونطور که سایت شمارو میخوانم سایت های سبز طرفدار دولت... را نیز میخوانم وقتی میبینم بر فرض یک اتفاق مهمی افتاده و سایت مقابلتون منعکس میکنه و شما حتی بهش اشاره نمیکنید توقع نداشته باشید حرف شمارو باور کنم
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
به نظرم فرض شما کاملأ غلط است...چون همه تابناک رو نمیخونن که بخواهید اون رو به کلّ جامعه بسط بدهید...از طرفی چند درصد مردم ایران اینترنت دارند؟ از این میزان چند درساد تابناک رو میخونند؟ از اون چند درصدی چند نفر فرصت یا حوصله خواندن نظرات راه دارند؟
رضا
||
۰۹:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
بسم الله
هر چند به دلایل خاص خودم از عملکرد سایت تابناک دفاع نمی کنم ولی بزرگوار ! از کی تا حالا خوانندگان و بعد از آن رای دهندگان به نظرات مطالب تابناک رو میشه نمونه ای (مشتی از خروار) جامعه دونست ؟
قطعا اگر روش های آماری دقیق به کار برده نشود ، فقط انتخابات می تونه حداکثر و حداقل ها رو نشون بده
پس بهتر تا یک انتخاباتی که تیم روزناممه ملت و تابناکی ها بتونن تمام قد وارد عرصه انتخاباتی بشوند صبر کنید
ناشناس
|
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
11
3
پاسخ
به عنوان کسی که هر روز یک و یا دو بار به سایت خوب تابناک سر میزنم فکر میکنم که مسولان این سایت بهتره که به هر گفته ای پاسخ ندهند مگر اینکه اظهار نظر فرد کامنت گزار 100درصد نیاز به توضیح نه کوبوندن اون داشته باشه...ممنون از سایتتون
علی
|
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
27
3
پاسخ
این جریانی که ازش حرف میزنید در دو انتخابات پیاپی شکست سنگینی رو از اصولگرایان و اصلاح طلبان متحمل شد! انشاالله با شکست بعدی باور میکنید که پایگاهی بین مردم ندارید
به نظر شما شکست در انتخابات یعنی اینکه بر حق نیستیم و نباید اظهار نظر کنیم؟؟
ناشناس
|
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
4
34
پاسخ
شما احمقهایی هستید که دومی ندارید. نظرات داخل سایتتون همش مهندسی شدست. من چندین بار نظر گذاشتم که ملایم هم بودن ولی منتشر نشده. ضمناً تعریف دموکراسی را قشنگ بخون تا بفهمی جمهوری اسلامی حد اعلای مردمسالاری! نیست.
محمود
|
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
0
41
پاسخ
از سایت شما خیلی خوشم نمیومد ولی از وقتی این نظر های + و - رو گذاشته اید خیلی بهتر شده! کاملا میتوان جهت گیری خوانندگان را تشخیص داد!
hosein
|
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
4
22
پاسخ
سلام سایت تابناک به برخی از کامنتها پاسخهایی داده است. متأسفانه لحن این پاسخها درخور شأن یک سایت اطلاع رسانی و خبری نیست و انسان را به یاد وبلاگهای شخصی می اندازد. از مدیریت سایت تابناک میخواهم بصورتی حرفه ای تر و محترمانه تر و دقیقتر پاسخگو باشید. ضمناً به برخی کامنتها هم نباید جواب میدادید.