اینکه مشخصه هرچقدپول بدی اش میخوری اونا بفکر راحتی مسافران. مابفکر که فقط بتونیم حمل و نقل کنیم اونم به هرقیمتی
مهدی
|
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۲/۱۱
0
1
پاسخ
هواپیمای جلویی ارباس 320 بود که کلا خیلی کوچک تر ارباس 330 است.
جواد
|
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۱۲
4
1
پاسخ
نکنید اینجور ما چیزهای دیگری داریم که واقعا اونا تدارن اگه یک صدم این تحریمهای ظالمانه رو اونا داشتن دو روز دوام نمیاوردن حالا برن صد تا اون هواپیماهای غول پیکر بخرن
جوری نشون میدین انگار اماراتیها خودشون اون هواپیما رو ساختن واقعا برا افکارت متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۱۲
نه ولى تونستن بخرن
ناشناس
|
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۲/۱۲
0
1
پاسخ
جالبه
ناشناس
|
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۱۲
0
3
پاسخ
تابناک چرا دیگه از هجوم اتباع خبری نمی نویسی ؟تنها هشداردهنده و آگاه کننده تو بودی چرا سکوت کردی؟
جمی
|
|
۰۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۱۲
0
1
پاسخ
کاملا اشتباه میفرمایید
بزرگترین هواپیمای ایران بویینگ ۷۴۷ سری ۴۰۰ به کد ثبتی EP-MEE هست متعلق به هواپیمایی ماهان که هر روز هم در مسیر های کیش و مشهد پرواز داره
در ضمن این هواپیما بعد از ۳۸۰ بزرگترین هواپیما مسافربری جهان هست
عباس گران مهر
|
|
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۱۲
1
1
پاسخ
من به کادر پروازی ایران نمره20میدهم
ناشناس
|
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۱۲
0
0
پاسخ
هر مي رفت برد اين كشور در خشكي و قحطي فرو ميره
نادر
|
|
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۱۲
1
1
پاسخ
ایرباس غول پیکر 380 دارای محدودیتهای پروازی زیادی میباشد که شامل هزینه سنگین سوخت و هزینه بالای نگهداری و آماده سازی برای هر پرواز است و فقط در فرودگاههای با امکانات بالا و باند عریض قابلیت نشست و برخواست دارد. از همین رو تولید مدلهای کوجکتر ایرباس متقاضی بیشتری داشته و تولید ایرباس 380 بسیار محدود میباشد. در صنعت هوانوردی ابعاد اقتصادی و کاهش هزینه ها و جذب بیشتر مسافر حرف اول و آخر را می زند.