سلام . معاونت محترم ترافیک شهرداری تهران
آیا از خودتان پرسیده اید استانبول ترکیه چند برابر تهران هستش؟ و چرا ترافیک خیلی کمتری دارد؟!!
آیا تعداد مسیرهای تراموا و مترو استانبول را میدانید؟
تعداد خطوط مینی بوس و اتوبوس استانبول را چطور؟ و ضمنا اتوبوس و مینی بوس های ترکیه از چه تاریخ رده خارج محسوب میشه ،
اگر روزی به این موضوعهای پی بردید ، و چاره ایی برای خطوط حمل و نقل تهران درست کردید ، میشه ترافیک رو کنترل کرد
و ضمنا بزرگترین خیانت به کشور و راهسازی توسط کارشناسانناظر بوجود میآید چرا که از آسفالت استاندارد استفاده نمیشه و ناظران میدانند و هم اینکه قطر آسفالت حداقل باید ۱۲ سانت باشه که معمولا در ایران زیر ۵ سانت ریخته میشه ، که بقیه بین خودشان حل و فصل میشه ، پس انتظار رفع ترافیک نباشید
واقعا این راهکار های صد من یه غاز ولی درامدزا چه دردی از ترافیک دوا میکنه؟؟
خب گیریم که طرف نیومد تو خط سرعت! دیگه بیخیال ماشین میشه؟؟ از فرداش 99.9 درصد ماشینا از بقیه خط ها عبور میکنن و ترافیک پس زده میشه به ورودی و خروجی بقیه اتوبانها!!! با این راهکار فقط جای ماشینای دو سرنشین و تک سرنشین عوض میشه و خط عوض کردنه ماشینای تک سرنشین تو نزدیکی دوربین! البته باید دزدیده شدن دوربین ها بعد از چند وقت رو هم اضافه کنیم به مشکلات طرح!!
دیگه کامل ایمان آوردم که تمامی طرحای ترافیک و کاهش آلودگیو معاینه فنی و زوج و فرد و این آخری هیچکدوم برای شهر نیست بلکه عوارض و مالیات شهرداری و دولت از رفت وآمد مردمه!!!
اولا قیمت مانکن عروسکی میره بالا چون طرف میخره لباس تنش میکنه میذاره کنار دستش
ثانیا تکلیف ماشینهای با شیشه دودی چی میشه؟
ثالثل اگر یک نفر دو ا بچه کوچک داشته باشه که صندلی عقب نشسته یا خوابیده باشند دوربین تشخیص نمیده
اینهمه ابهام رو چطور بر طرف میکنین؟
بجای این کارهای چرا چهار تا پنج نقطه اطراف تهران را مشخص نمیکنید که خودرو های شخصی فقط از منزل تا آن نقاط که وسایل نقلیه عمومی تا مرکز شهر در آن نقاط مستقر میباشد مراجعه و خودرو طبقاتی در آن ایستگاهها تاسیس تا ماشین خود را آنجا پارک و با وسیله نقلیه عمومی به مرکز شهر مراجعه کنند و در پایان زمان کاری مجدد با وسایل نقلیه عمومی اتوبوس یا ون به آن نقاط منتقل و از آنجا به منازل خود مراجعه نمایند