با این پول حمل و نقل عمومی رو توسعه می دادید دیگه کسی خودرو نیاز نداشت. هوا هم تمیز تر می شد.
ناشناس
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۷
0
8
پاسخ
واردات ماشین رو آزاد کنید تعرفه گمرک هم بیارید پایین ببینم اسرانخودرو و سایپا چجوری میخوان ماشین بفروشن .
ناشناس
|
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۷
0
3
پاسخ
خسته شدیم از این خبرهای تکراری بیهوده از این به اصطلاح صنایع
یک مستمری بگیر
|
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۷
0
4
پاسخ
سایپا برای راه اندازی تولید سواری در سوریه چقدر هزینه کرد ؟ الان هم کارخانه کاملا تعطیل است هزاران هزار میلیارد فقط به خاطر هیجان تبلیغاتی بباد رفت
ناشناس
|
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۷
0
1
پاسخ
این دو کارخانه دولتی مگه میخواد خودرو به مردم بدهد چون عادت کرده یک خودروی ۶۰ میلیونی را به ده برابر قیمت تولیدی تمام شده با احتساب سود بانکی تعیین کرده بدهد تازه اگر به ظاهر خصوصی است بکنند اون خصوصی ها هم خودوشند.
ناشناس
|
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۷
0
1
پاسخ
سویس ،امریکا ،اروپا و جاهای دیدنی دیگر
علی
|
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۸
0
0
پاسخ
تنها راه نجات دو خودرو ساز بزرگ با زیان انباشت بیشاز ۲۵۰،۰۰۰ میلیارد تومان زیان انباشت برای ادامه حیات به خاطر وجود بیشاز ۲۰۰ هزار نفر پرسنل در کل گروه به صورت مستقیم و بیش از ۲ میلیون نفر به صورت غیر مستقیم قطع ید دولت در تصدی گری و واگذاری به بخش خصوصی است که خوشبختانه این را دولت متوجه شده و در حال انجام میباشد که امیدوارم تا قبل از سال جدید این اتفاق میمون رقم بخورد.
حتما تو امارات هم دولت از خودروساز ( مونتاژ کار)داخلی حمایت میکنه!!!؟؟؟
بیش از نیم قرن فعالیتی چه دستاوردی داشته منحل کنی
رضا
|
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۸
0
0
پاسخ
نصف بیشتر کارگراش اضافیه
چند سال پیش رفتم ماشین سنگین ازسایپادیزل تحویل بگیرم، خدایی تویه اتاق سه نفر بودن که کار همون نامه دادن یک نفرم میتونست انجام بده
رفتم انبار برای تحویل یکی کاغذ میگرفت و یکی میبرد تو اتاق و یکی دیگه رفت انبار و دیگری وسایل اورد و آخرشم منتظر موندم تا مسئول تحویلش بیاد که تحویلم بده
کلا چند تیکه لوازم کوچیک بود.
خب هرکی شده مدیر باخودش یه جماعتی اورده و دیگه نبرده
پولشم مردم دارن میدن
این فقط یه نمونشه