بزارید فعلا همین خودرو هایی که تولید میکنند رو یه جوری هضمش کنیم بعد لقمه گنده تر بردارید.
ناشناس
|
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۷
1
9
پاسخ
مگه خودرو ساز باید بره قول بده؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! همین خبر یعنی اینکه همه چیز رانتی و غیر علمی و غیر رقابتی است
ناشناس
|
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۷
0
2
پاسخ
اول باید دید این تولید داخل واقعا چقدر داخلی سازی داره، چه کیفیت و قیمتی داره تا بعد بحث حمایت مطرح بشه
سعید
|
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۷
0
0
پاسخ
تا بوده همین بوده...
ناشناس
|
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۷
0
0
پاسخ
هزینه های تولید داخلی به دلایل بسیار زیاد مقرون به صرفه نیست. تولید موتور داخلی با تحولات سریع صنعت خودرو هماهنگ نیست و بنابراین صرفه اقتصادی هم ندارد.
مثال بارز آن بولبرینگ است که از چین تا مغازه یک دهم قیمت تولید داخل است. کیفیت هم که اصلاً قابل مقایسه نیست.
مهدی
|
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۷
0
0
پاسخ
همه جای دنیا موتور و تکنولوژی های برتر با کمک کشورهای صاحب فناوری تولید و عرضه می شود به جای اینکه به اندازه قیمت یک خط تولید خودرو برای تحقیق هزینه کنیم می شود تکنولوژی موتور را وارد کنیم همان کاری که چین در حال انجام دادن هست،چرخ را نیاز نیست دوباره اختراع کنیم
احد
|
|
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۷
0
2
پاسخ
کل صنعت خودرو سازی رو تعطیل کنند و حتی از چین ماشن وارد کنیم خیل یبه نفع مردم و کشور هست !!
ناشناس
|
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۷
0
1
پاسخ
این بنزین بی کیفیت و پر گل و لای بلای جان انسانها و موتورها بخصوص موتورهای توربوشارژ است!
ناشناس
|
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۷
0
3
پاسخ
چندین ساله ؟؟ بودجه ای که برای عده ای نان داشته !! . اگر از درخت بنزین گرفتید موتور پیشرفته خودرو هم طراحی خواهید کرد
علی
|
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۷
0
0
پاسخ
تا فبل از این مدیر عامل فعلی کار موتور ۳ سیلندر پیشرفت خوبی داشت الان نزدیک به ۲ ساله کارو خوابودن و میخوان از چین موتور وارد کنن خوب اگه اینطوره چرا امیلیون ها دلار خرج طراحی و و تست کردین!؟