خب تعطیلش کنید بجاش خودروهای باکیفیت ژاپنی و کره ایی و آلمانی و فرانسوی وارد کنید با قیمت مناسب .
اینجوری هم ایران خوردو ضرر نمیکنه و جمع میشه؛ هم مردم خودرو با کیفیت سوار میشن.
موریس
|
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۲
0
3
پاسخ
مشکل قیمت دروغین قطعات هست.
همین و السلام.
ناشناس
|
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۲
0
3
پاسخ
مردم مطمئن باشید اگر ایران خودرو پارس و سمند و 207 را به قیمت ازاد هم بفروشه باز هم میگه زیان میدم ...
این استراتژی این شرکته
سروش
|
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۲
0
4
پاسخ
پدر من یک فرد بیسوادی هست میفرمایند چطوری هست این همه دکتر و مهندس که مدرکشون و سوابق شون یک تریلی هم نمیتونه بکشه هنوز نتونستن اقتصاد مریض این کشور سر و سامان بدن
ناشناس
|
|
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۳
0
1
پاسخ
پول طرح جوانی رو قسطی دولت بده
حقوق متوسط سایپا و ایرانخودرو ۸۰ میلیون چند سال پیش بوده، کافیه مثل جاهای دیگه بدن سود می کنن
کیوان
|
|
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۳
0
2
پاسخ
منظور از زیان ده سود چند صد میلیون دلاری رسیده به چند ده میلیون دلار.همون بلایی رو که سر خودروسازی آوردند الان با این طرح رجیستری برای ایفون پیاده میکنند که اندازه کل قیمت یک گوشی رو باید مالیات بدهید.مالیات برای هوای آلوده مالیات آسفالتهای افتضاح خیابانها و اتوبانها و ده ها مورد دیگه.
اینجوری هم ایران خوردو ضرر نمیکنه و جمع میشه؛ هم مردم خودرو با کیفیت سوار میشن.