ایران خودرو نیرو های اضافشو کم کنه بابت فروش ضرر نمیکنه . همین الان خودرو هاشو داره چند برابر قیمت تولیدش میفرشه . شرکت های بنز و بی ام وه با یک سوم و حتی بیشتر از یک سوم همین تعداد نیرو دارن ماشین تولید میکنن کیفیت ماشین هاشونم صد برابر بهتر از ایران خودرو هست . وقتی برای خودش یه قلمرو درست میکنه مجبوره الکی نیروی اضافه بگیره . یه سری از نیرو ها هم که فرمایشی هستن . باید خرج اونها رو هم بده اینطوری ضرر میشه .
ایرانی
|
|
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۲
0
3
پاسخ
با سلام من یه پیشنهاد دارم،،من اصلا متن رو نخوندم ولی حلا که ضرر میکنه جمع کنه بره دیگه بخدا اگه خودرو وارد بشه هم برای مردم هم برای دولت مقروم به صرفه است خودروهای با مصرف کم ومقاوم ومطابق با استانداردهای جهانی ،،،ا ره والا این یه فرصت طلایی هستش بکش تخته کن پدر مردم رو دراوردی ،نکنه انتظار داریدگرون کنن قیمت هارو
فرزند شهید
|
|
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۲
0
3
پاسخ
درش را ببندید خودرو سازی پیشرفت می کند
ناشناس
|
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۲
0
3
پاسخ
اینی که ادعا می کنید این همه ساله داره ضرر میده پس چه جوری سر پایه؟ چرا جمع نمی کنند؟
saeed
|
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۲
0
5
پاسخ
از بس کارمندان مازاد که فقط با روابط جذب شده اند دارد که معلوم نیست اصلا چه کاری می کنند
شریفی
|
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۲
0
2
پاسخ
باچه اعتمادبه نفسی درخارج از کشور هم تولید و فروش البته ارزانتر وبا کیفیت دارند .
کاوه امداد
|
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۲
0
2
پاسخ
ما که راضی به ضرر ایران خودرو نیستیم پس بهتره در ایران خودرو بسته بشه تا هم بیشتر ضرر نکنه و هم ملت از دست ماشین های بی کیفیت نا ایمن گران ایران خودرو خلاص شوند. ماشین سازی که بلد نیست هزینه هایش را کنترل کند چه اصراری به ادامه کار دارد؟
ممد
|
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۲
0
4
پاسخ
هر ۶۰ دقیقه بیش از ۲ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان زیان !!!
کاش این دروغ راست باشه !