درب کارخانجات خودروسازی را ببندیدسودش برا ملت بیشتره
رضا اهوازی
|
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
0
2
پاسخ
یه نکته بسیار مهم در مورد اقتصاد ایران
تابناک جان لطفا تو گزارشات اینچنینی مبلغ حقوق نجومی مدیران و پاداش های عجیبشون رو بابت شاهکارهایی که انجام میدن رو هم منتشر کن
علی
|
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
0
2
پاسخ
به علت مدیران نالایقی هست که در راس صنعت خودرو سازی هستند.
ناشناس
|
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
0
5
پاسخ
خوب ببندید در همشون رو ..................................
ناشناس
|
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
0
3
پاسخ
مردم ایران بر ای تهیه خودرو چند برابر. بیشتر کشورهای جهان پول می دهند و خودروسازان هم می گویند زیان می دهند. این زیان به خاطر ضعف مدیریت هزینه های زائد جانبی ، سفرهای خارجی بدون نتیجه شمار زیاد کارمندان سفارشی و هدیه برای حفط موقعیت مدیران است
ناشناس
|
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
0
2
پاسخ
ما ترک ها یه مثلی داریم که میگه از وسط ضرر هم که برگردی باز هم منفعته حالا این خودرو سازها با این همه ضرر چه اصراری به ادامه فعالیت دارند ؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
2
0
پاسخ
با تورم افسار گسیخته کسب و کارها تنبیه میشن، این شرکتها هم علی رغم اینکه نماد صنعت هستن دیگه نمیتونن دوام بیارن،من فکر میکنم روزای بدتری در راه باشه و این کار تصمیم گیری رو سختتر میکنه. سوال اینه اگه اینا تعطیل بشن اوضاع بهتر میشه؟
رضا
|
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
0
2
پاسخ
سهندی که 200 تومن هم برشون درمیاد. میفروشن 460 تومن! چطوری زیانده هستن! پولها کجا میره!
ناشناس
|
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
0
2
پاسخ
شرکتی که روزانه پانزده میلیارد زیان دارد را به چه عقلی ادامه می دهید؟
محمد
|
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
0
2
پاسخ
شرکت پارس خودرو یکی از شرکتهای موفق در تولید خودرو بود که متاسفانه شرکت سایپا با خریدن پارس خودرو سوئ مدیریت را به پارس خودرو منتقل و در نتیجه پارس خودرو را هم مثل خودش نابود کرد .