تا حالا ۲ بار تو موقعیتی بودم که لازم بود به ۱۱۰ زنگ بزنم هر بار هم از گوشی تلفن همراه استفاده کردم و هر دوباره مشغول بود یا در نهایت جواب نگرفتم ، تو شهر های مختلف هم بود ، مشکل از زنگ زدن با تلفن همراهه یا کلا همینجوریه؟
متاسفانه من از شماره 1818 تجربه بدی دارم و توصیه می کنم از این شماره برای پرداخت قبوض تلفن خود استفاده نکنید.
یک بار حدود 50 هزار تومان هزینه تلفن را با این شماره پرداختم ولی در قبض بعدی این مبلغ جزو بدهی حساب شده بود. به مخابرات منظقه مراجعه کردم گفتند باید پرینت بانکی بیاورید. پرینت را از بانک گرفته و برایشان بردم. قول دادند بررسی و مبلغ را برگردانند. به رغم پیگیری مکرر و صرف وقت زیاد، یک سال گذشت و هیچ کاری نکردند. تصمیم گرفتم قبض بعدی را تازمان کسر این 50 نومان ندهیم ولی تلفن را قطع کردند. مجبور شدم از خیر 50 تومان بگذرم. یک دزدی آشکار به رغم داشتن مدرک پرداخت هزینه تلفن.
لطفا هزینه تلفنتان را با خود پرداز بپردازید و رسیدش را هم نگاه دارید. به کد پیگیری تلفنی 1818 که به شما می دهند و باد هواست اکتفا نکنید.