گروه گلرنگ بزرگترین هلدینگ خصوصی ایران هست که با مدیریت خوب مرحوم فضلی و الان هم پسرشون مدیریت میشه. طبیعتا نگهداشت و توسعه این هلدینگ نیاز به دانش روز و به کار بردن انواع روش های بروز بازاریابی داره که تنوع برند هم یکی از این هاست. در صورت عدم سلامت وظیفه واحدهای نظارتی هست که بررسی کنند ولی در صورتی که تخلفی نداشته باشند باید قدردان همچین افراد و در کل تیم مدیریتی این شرکت و شرکت های مشابه باشیم که در این وضعیت نابسامان توانایی ارزآوری مناسبی برای کشور ایجاد می کنند خوبه یه مروری روی شرکت های بزرگ دنیا و کلا اقتصاد کشورها داشته باشیم تا بتونیم درک کنیم وجود شرکت های بزرگ و ترجیحا بین المللی چقدر میتونه برای کشور مفید باشد
خیلی از برندهایی که نوشتید رو من اصلا نمیخرم و بعضیاشم مشتری ثابت هستم بعضیاش هم گاهی میخرم اما مشتری ثابت نیستم. به خاطر اسم یا تبلیغات نیست بلکه به خاطر کیفیت و یا قیمت اون محصول هست. تبلیغات همیشه هم موثر نیستند انسان عاقل بر تجربه متکیه.
طرف به شرکتش سود میلیاردی رسانده ....یه درصدی هم دادن بهش
شما فکر میکنید...ایرانخودرو سایپا و ارج و... مدیرانشون حقوقشون ماهی ۸میلیون و ۴۰۰ هست؟
با اون شرایطشون
عیب این کار در انحصار در بازار است . شما میتوانید 10 کارخانه داشته باشید که یک محصول و با یک هویت و قیمت تولید میکند . اما یک مجصول را نمیتوانید به چند اسم و قیمت بفروشید . قانون ضد انحصار در امریکا هم جدی گرفته میشود . اما در ایران مسئولین با کلک های بازار اشنا نیستند . و سر انها و مردم کلاه میرود . ضمنا این دفاع سازمان یافته از شرکت گلرنگ نشان از حمایت رسانه ای توسط عوامل ذینفع است . قابل تو سازمان حمایت از مصرف کننده . ضمنا لیستی که اعلام شده کمتر از واقعیت است .
والله صاحب گلرنگ خدمات زیادی به مردم ایران کرده من جمله اشتغال زایی و تولید یه سری محصولات لازم مصرفی. این چیزها هم که نوشتین لازمه بقا و رشدشون بوده و خیلی شرکتای مطرح جهانی دیگه هم همین سبک رو داشتن و ایشون الگو برداری کردن. واقعیتش ایشون می تونستن پولشونو صرف عیش و نوش فرزندانشون در خارج از کشور و هتل های لوکس و تفریحات میلیاردی کنن ولی صرف مردمشون کردن و یک محصول مصرفی ارایه دادن. نمی گم محصولاتشون عالیه ولی انتخابشون قابل احترامه حداقل توی ایرانی که خیلی ها توش پولدار می شن و بعد می رن با پول ایرانیا خارج رو اباد می کنن