در مورد خورو هیچ راهی غیر این وجود ندارد که قیمت گذاری محصولات در اختیار کارخانه های خودرو سازی قرار گیرد و در کنار آن واردات خودرو با تعرفه منطقی و نه 50 درصد و 100 درصد آزاد شود. حالا سورن را بزارن 10 م تومان
شهرام
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
0
2
پاسخ
هرجا رو دست میزاری روش رانت و قانون گریزی و دور زدن قانون موج میزنه از وزارت ورزش دومیدانی بگیر تا وزارت صمت
ناشناس
|
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
0
2
پاسخ
دوستان عزیز مدرک ملاک نمی تونه ملاک عملکرد مدیران باشد
دقت کنید سالها پراید به اسمهای مختلف رنگ کردن به مردم قالب کردند چون عرضه تولید پلتفرم جدید رو ندارند
خانواده پژو هم همین طوره از 405 بگیر تا سورن و...
اصل داستان اینه که چون خودروسازها دولتی هستند وضع همینه
این قلک بزرگ هست..
ناشناس
|
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
0
2
پاسخ
از سیر تا پیاز مایحتاج زندگی مردم در تنگناست
و مردم دارن از هر لحاظ در این مضیقه هستن
کسی به داد مردم نمیرسه
ای که دستت میرسد کاری بکن ...
بهزاد
|
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
0
2
پاسخ
متاسفانه هیچ برنامه ریزی برای محل تردد این خودروها و یا اسقاط کردن خودروهای قدیمی وجود نداره. هر سال یک میلیون خودروی جدید وارد خیابونهایی میشه که همین الان هم از ازدحام خودرو نمیشه توشون حرکت کرد. برنامه ریزی جامع لازم داره که همه چیز باهم تولید و اصلاح بشه. ولی حیف
ناشناس
|
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
0
2
پاسخ
سرنوشت ایران خودرو و سایپا هیچ وقت ختم به خیر نخواهند شد
مجاهد
|
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
0
3
پاسخ
انتصاب عظیمی بر مسند ایران خودرو کج سلیقگی بود.....
اما سکوت در برابر مدیریت افتضاح آن در ایران خودرو، خیانتی است نابخشودنی ...
سوال اینجاست چرا با وجود پرورش یافتگان و فرزندان ایران خودرو اصرار بر مدیریت سیاسی ایران خودرو دارند؟
بزرگانی در ایران خودرو هستند که می توانند تمام صنعت خودرو را متحول کنند...
ناشناس
|
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
0
1
پاسخ
کلاهبرداری آشکار
سورنا سرگشاد
|
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
0
2
پاسخ
اینکه چیزی نیست.طرف تحصیلات حقوق داشته در ضمینه فنی خودرو نظر نهائی داده.
آقا بدتر از اینها را در دولت سیزدهم داشته ایم: طرف تحصیلات الاهیات داشته و وزیر اقتصاد مملکت بود.
ته ماجرای تصمیمات مالی یک چنین وزیری می شود دلار 62000 تومان و سکه 44000 تومان و تورم56% طی یکسال و نیم .