این استاندارد عابر پیاده است اما دوبل زیر کاپوت را برداشتند و ورقه اش مانده برای ویو اینکار را می کنند تا بازدید زیاد داشته باشند
ناشناس
|
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
1
0
پاسخ
در زمینه قیمت واقعا اجحاف بسیا زیادی این دو شرکت می کنند.
اما در این فیلم سفسطه نهفته است. نرم بودن بدنه برای پاس کردن استاندارد عابر پیاده است و خودروها روز دنیا هم تقریبا همین بدنه را دارند.
ایمنی خودرو به پوشش بدنه نیست بلکه به ستونهای اصلی است.
ناشناس
|
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
پاسخ
خلایق هر چی لایق!
شهاب
|
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
2
پاسخ
این تست های بچه گانه رو لطفا تمام کنید!ضخامت بدنه خودرو در صنعت خودرو سازی امروز مزیت حساب نمی شود!
شریف زاده
|
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
0
پاسخ
بعد تصادف کاپوت ورقش کش اومده و طبیعیه که این طوری بشه
ناشناس
|
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
1
1
پاسخ
یکبار برای همیشه در این کارخانه فرغون سازی را تخته کنید خلاص
ناشناس
|
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
پاسخ
مسوولین خودروسازی های ایرانی مسوول ازدست رفتن جانهای بیشماری هستند
ناشناس
|
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
پاسخ
استاندارد کجا بود؟
همین ماشین تحویل گرفتم ۳ بار تو ۱۰ هزار کیلومتر بوستر تعویض شده هنوز مشکل ترمز داره