به نظر من دولت باید به یک قانون جلوی شرکت هایی نظیر دیجیکالا و اسنپ و ... که واسطه گری میکنن و ذاتا هم نمیتونن نظارت داشته باشند رو بگیرن
ناشناس
|
|
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
2
2
پاسخ
نه اینطور هم نیست ما توی شهر مون اراک از عمو میلاد یا زود پز یا غذا پزی عباسی غذا یا فسفود تهیه می کنیم خیییلی تمیز منضبط وعالی هستن و ما خییللی راضی هستیم
ناشناس
|
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
0
0
پاسخ
اینا رو که همه میدونیم کم و بیش.
راهکارتون برای شکست این انحصار چیه؟
اصی
|
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
0
0
پاسخ
من برای اینکه در وقت و هزینه پیک صرفه جویی بشه، غذا را با اسنپ سفارش و سر موقع در محل رستوران میرم تحویل میگیرم.
ناشناس
|
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
0
0
پاسخ
بلید با اسنپ برخورد جدی بشه سومدیریتی دارند
ناشناس
|
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
0
0
پاسخ
سلام
پس وضع پشتیبانی. راننده بیچاره و درمانده را نگو
اصلا شرکت پاسخگو نیست
فقط بررسی و بررسی. بررسی
مثل ربات پاسخ آماده و مشابه آماده تو آستین داره
هیچ وقت به حقت نمیرسی
رانندگی در اسنپ. مثل. برده داری. و بیگاری. شبیه
ناشناس
|
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
0
0
پاسخ
برای من هم همین اتفاق افتاد روز بعد غذا رو بهم دادن .
محمد
|
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
0
0
پاسخ
بعنوان رستوران دار بارها شده که بدلیل پشتیبانی ضعیف اسنپ فود هزینه های مالی دادم فقط بخاطر اینکه آبروی مجموعمون حفظ بشه بدترین اتفاقی که میفته شما با پشتیبانی که تماس میگیرین با اپراتور زنده صحبت نمیکین صدای ضبط شدست که وعدهی پیگیری ظرف ۶ساعت آینده رو میده بارها شده که پشتیبانی یه مشکل فردا پیگیری کردن
ناشناس
|
|
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
0
0
پاسخ
سلام متاسفانه عین همین اتفاق برای من افتاد ظهر سفارش دادم و هیچ غذایی تحویل من داده نشد
حمیدرضا
|
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
0
0
پاسخ
یک ماه قبل من پیک موتوری از اسنپ گرفتم در حالی که پرداختم اعتباری در مبدا بود ولی دو روز بعد خبردار شدم که راننده از مقصد هم کرایه نقدی دریافت کرده است.
هر چه از پشتیبانی اسنپ پیگری کردم به جایی نرسیدم و گفتند فقط تا 24 ساعت می توانید از تخلف راننده شکایت کنید!!!
یعنی براحتی برای یک سفر دو تا کرایه دادیم و اتفاقاً هیچ مرجعی برای پیگیری در دفتر مرکزی اسنپ پیدا نکردم