 گفته میشه از یک طرف دارن هزینه های مختلفی به خودروسازها تحمیل میکنند. حداقلش معرفی نیرو برای جذب در این شرکتها. از یک طرف هم بهش کمک میکنن مثل دادن وام و بعد هم براش تعیین قیمت میکنند! اینهمه دخالت دولت نتیجه اش میشه فساد و ناکارآمدی.
 							 							گفته میشه از یک طرف دارن هزینه های مختلفی به خودروسازها تحمیل میکنند. حداقلش معرفی نیرو برای جذب در این شرکتها. از یک طرف هم بهش کمک میکنن مثل دادن وام و بعد هم براش تعیین قیمت میکنند! اینهمه دخالت دولت نتیجه اش میشه فساد و ناکارآمدی. 							 						 کیفیت خودرو خیلی پائین تر از کشورهای دیگر
 							 							کیفیت خودرو خیلی پائین تر از کشورهای دیگر از این الگوی افتضاح و چرک در تولید لوازم خانگی هم که استفاده کردید
 							 							از این الگوی افتضاح و چرک در تولید لوازم خانگی هم که استفاده کردید 							 						 |
 													| 													 بله الان باید کولرگازی تولید داخل که ریپک بی کیفیت چینی هست رو از برندهای جهانی گرونتر بخریم چون لوازم خانگی هم با یک سخنرانی انحصاری شد
 											 											بله الان باید کولرگازی تولید داخل که ریپک بی کیفیت چینی هست رو از برندهای جهانی گرونتر بخریم چون لوازم خانگی هم با یک سخنرانی انحصاری شد 											 										 مهم اینه ما خودکفا شدیم ......
 							 							مهم اینه ما خودکفا شدیم ...... 							 						 |
 													| 													 بود عالی ی
 											 											بود عالی ی 											 										 |
 													| 													 دمت گرم سلطان
 											 											دمت گرم سلطان 											 										 |
 													| 													 ایولا
 											 											ایولا 											 										 |
 													| 													 ?!?!......جدی میفرمایید
 											 											?!?!......جدی میفرمایید 											 										 هیچکاری نخواهد کرد. چون بخش مهمی از درامد دولت از فروش همین لگنهای از رده خارج بی کیفیت پرمصرف به چند برابر قیمت جهانی به مردم بدبخته
 							 							هیچکاری نخواهد کرد. چون بخش مهمی از درامد دولت از فروش همین لگنهای از رده خارج بی کیفیت پرمصرف به چند برابر قیمت جهانی به مردم بدبخته 							 						 |
 													| 													 حقیقت تلخ
 											 											حقیقت تلخ 											 										 وقتی الگو خودروسازی زمان شوروی کمونیستی باشد که درها را بسته بود و فقط چند خوروساز حکومتی حق داشتند خودرو بسازند از این بهتر هم نباید انتظار داشت یک مافیا که همه هم مسئول انتخابی و انتصابی هستند به نام خودروسازی شکل گرفته و جان و مال مردم را از بین می برند تا منافع خودشان تامین شود و به شدت مخالف رقابت آزاد در این حوزه هستند و تا این مافیا هست وضع خودرو سازی از این بهتر نخواهد شد هیچ اراده ای هم برای از بین بردن این مافیا وجود ندارد چون همه با هم شریک و فامیل هستند.
 							 							وقتی الگو خودروسازی زمان شوروی کمونیستی باشد که درها را بسته بود و فقط چند خوروساز حکومتی حق داشتند خودرو بسازند از این بهتر هم نباید انتظار داشت یک مافیا که همه هم مسئول انتخابی و انتصابی هستند به نام خودروسازی شکل گرفته و جان و مال مردم را از بین می برند تا منافع خودشان تامین شود و به شدت مخالف رقابت آزاد در این حوزه هستند و تا این مافیا هست وضع خودرو سازی از این بهتر نخواهد شد هیچ اراده ای هم برای از بین بردن این مافیا وجود ندارد چون همه با هم شریک و فامیل هستند. 							 						 |
 													| 													 والا کیفیت لگن های شوروی صد برابر این لگن هایی بود که این بی رحم های سنگدل با حمایت دولت به مردم قالب میکنن .. برو کیفیت ورق و جوشکاری و ایمنی لاداهای قدیمی روسی موجود در ایران را با پرچمدار ایران خودرو یعنی تارا مقایسه کن
 											 											والا کیفیت لگن های شوروی صد برابر این لگن هایی بود که این بی رحم های سنگدل با حمایت دولت به مردم قالب میکنن .. برو کیفیت ورق و جوشکاری و ایمنی لاداهای قدیمی روسی موجود در ایران را با پرچمدار ایران خودرو یعنی تارا مقایسه کن 											 										 |
 													| 													 بابا روسها لادا رو داشتن که توی منهای ۲۰..۳۰ درجه اخ نمیگفت..حداقل یه فرغونی بود که بی دردسر بود  ماشینهای ما از روز اول هزار تا ایراد دارن..اگه خود کفایی اینه واقعا باید گریه کرد به حال تقتصاد و تولید
 											 											بابا روسها لادا رو داشتن که توی منهای ۲۰..۳۰ درجه اخ نمیگفت..حداقل یه فرغونی بود که بی دردسر بود  ماشینهای ما از روز اول هزار تا ایراد دارن..اگه خود کفایی اینه واقعا باید گریه کرد به حال تقتصاد و تولید 											 										 |
 													| 													 یک خودرو ساز ویتنامی به نام وین فست که سال  ۲۰۱۷ تاسیس شده الان داره تو کانادا  خودرو برقی میفروشه  حالا ببینید ما با ۵۰ یال سابقه خاور .ایران خودر.سایپا .مرتب زامیاد .ایدم.ایران لیلاند.پارس خودرو کجای کار هستیم
 											 											یک خودرو ساز ویتنامی به نام وین فست که سال  ۲۰۱۷ تاسیس شده الان داره تو کانادا  خودرو برقی میفروشه  حالا ببینید ما با ۵۰ یال سابقه خاور .ایران خودر.سایپا .مرتب زامیاد .ایدم.ایران لیلاند.پارس خودرو کجای کار هستیم 											 										 مردم سرگرم رای دادن به سعید یا مسعود
 							 							مردم سرگرم رای دادن به سعید یا مسعود 							 						 |
 													| 													 صد مسعود که حداقل داداش سعیدو از کار برکنار کنه
 											 											صد مسعود که حداقل داداش سعیدو از کار برکنار کنه 											 										 |
 													| 													 باقر یا مسعود
 											 											باقر یا مسعود 											 										 آقای میرسلیم و دوستان مافیا خودرو باید جابگو اینهمه زیان به کشور شوند ولی افسوس که همچنان بر مواضع غلط و زیانبار خود اصرار دارند.
 							 							آقای میرسلیم و دوستان مافیا خودرو باید جابگو اینهمه زیان به کشور شوند ولی افسوس که همچنان بر مواضع غلط و زیانبار خود اصرار دارند. 							 						 |
 													| 													 برو ببین سهامدار عمده این کارخانه ها کیه؟!
 											 											برو ببین سهامدار عمده این کارخانه ها کیه؟! 											 										 |
 													| 													 برای خودشان غلط نیست. بخور بخور تا زنده هستی!
 											 											برای خودشان غلط نیست. بخور بخور تا زنده هستی! 											 										 دروغ گویی که خرجی ندارن
 							 							دروغ گویی که خرجی ندارن 							 						 وقتی دولت با داشتن  کمتر از ده درصد سهام ایران خودرو مدیرعامل آن را تعیین می کند و در همه امور آن دخالت دارد و مدیران لایق هم تعیین نمی کند. از طرفی این سیستم مدیریت دولتی چند هزار کارمند و شامل اضافی دارد که برخی از آنها هیچ کاری ندارند نتیجه اش این است. پارسال ۸ میلیارد دلار به صنعت خودرو داده شده اگر این پول صرف واردات می شد این زیان ایجاد نمی شد و مردم هم مجبور نبودند پول تویوتا بدهند و سمند و دیگر خودروهای ایرانی سوار شوند. مزیت کشور ما در خودروسازی نیست باید دلار آن را به پتروشیمی بدهیم و خودرو وارد کنیم .
 							 							وقتی دولت با داشتن  کمتر از ده درصد سهام ایران خودرو مدیرعامل آن را تعیین می کند و در همه امور آن دخالت دارد و مدیران لایق هم تعیین نمی کند. از طرفی این سیستم مدیریت دولتی چند هزار کارمند و شامل اضافی دارد که برخی از آنها هیچ کاری ندارند نتیجه اش این است. پارسال ۸ میلیارد دلار به صنعت خودرو داده شده اگر این پول صرف واردات می شد این زیان ایجاد نمی شد و مردم هم مجبور نبودند پول تویوتا بدهند و سمند و دیگر خودروهای ایرانی سوار شوند. مزیت کشور ما در خودروسازی نیست باید دلار آن را به پتروشیمی بدهیم و خودرو وارد کنیم .