ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
مفسر که شما باشی میتونه هر معنی داشته باشه چون بستگی داره در اون لحظه شما نظرت چی باشه و چی به صلاحت باشه
نسل سوخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
ای شیطون بلا??????
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
از این تفاسیر به رای زیاد شنیده ایم.
ما اگر اسلام را بپذیریم ـمام کمال و بدون نقص و کم و زیاد آن را می پذیریم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
البته ایشون از خود خدا بهتر منظور این آیه رو میفهمن . استغفرالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
لطفا ربای بانکی را در اقتصاد ما توجیه بفرمایید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
مشکل اینه که ما چیزی رو قبول نکردیم بلکه مجبور هستیم وگرنه به جرم کافر بودن ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
از نظر اقایون این ایه برای دوره قبل از تولد اومده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
همونی که گفته در دین اجباری نیست همونم گفته زن خراب رو سنگسار باید کنید و چه زیبا گفته واقعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
درست گفتن لا اکراه ولی مگر نوزاد که به دنیا میاد خودش انتخاب میکنه دینشو وقتی هم که به بلوغ میرسه اگر بخاد انتخاب کنه میگین مرتد و اعدامپس این که نشد
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
تفسیر ایشان از آیه شریفه خلاف نظرایت الله طباطبایی است .در دین امور اجباری وجود ندارد
نظرات بیشتر