عباس خان سنگ اندازیها رو در مقابل واردات خودرو تموم کنید مشکل بنزین حل میشه.هم خودروهای استاندارد وارد میشوند هم خودروسازان داخلی وقتی دیدند بازاردیگر انحصاری نیست مجبور به بهبودکیفیت خودروهای خود میشوند. یکبار از خود نپرسیده اید که چرا برعکس همه دنیا با گذشت زمان کیفیت خودروهای ساخت داخل کاهش می یابدپژو دهه 70 خیلی بهتر از پژوی دهه 80 بود اونها هم خیلی بهتراز پژوهای تاسال 97. ازسال 97 که واردات ممنوع شد صنعت خودروسازی به بدترین کیفیت ممکن رسید و وضعیت خودروهای تولیدی فعلی توهین به مردم است. ولی چون خودروسازان میدانند هرچه بسازند مردم چاره ای ندارند نهایت سواستفاده را میکنند
والا از نظر شما ارزان هست شما فقط بنزین رو میبینی صبح ک از خاب بیدار میشی تاشب و آخر هفته چقدر خرج سرراه هر آدمی ظاهر میشه ک از کنار خیلیهاشون با بدبختی و نداری گذر میکنیم ...کسی ک مردم بیچاره ایران رو با اروپا مقایسه کرده واقعا چ فکری پیش خودش کرده امروز توایران پولدار مینالند فقیرو بیچاره و کم درآمد هم تکلیفش مشخصه ...وقتی این متنها رو میبینم میگم اون کسی ک اینجوری فکر میکنه میخاد مملکت و اداره کنه ..متاسفام برای زنده بودن ن زندگی کردن ...کما فقط داریم درجا میزنیم.
آن اروپایی در اقتصاد کشورش نقش پر رنگ و فعالتری دارد که بر مبانی بنزین کار نمی کند اما در ایران برای 70% نیروی کار مردم جز کار با ماشین شغل دیگری نیست و سیاست دولت هم سوق دادن مردم به کار در اسنپ و تپسی و غیره است که لازمه آن مصرف بنزین است . بی انصافی محض است که از یک زاویه مسئله را بررسی نمائید . سیاست دولت باعث افزایش مصرف بنزینی شده است که ادعا می کنند ارزان است و به صرفه نیست . حتی با کاهش میزان ذخیره کارت سوخت ، مردم را به اجبار ، وادار به مصرف ذخیره سوختشان می کنند که همین هم باعث افزایش مصرف بنزین گردید .
با سلام خدمت وزیر محترم
اینجا عقل حکم میکند برای مصرف بنزین همه جوانب درنظر گرفته شود
اولا ماشین اروپایی در ایران وجود ندارد که مصرف بسیار پایین دارند و استهلاک کم
دوماً جاده و مسیر در اروپا با جاده های غیر استاندارد ایران قابل قیاس نیست که آنهم در مصرف بنزین تأثیر داره
سوما حقوقای اروپایی نداریم که پول بنزین اروپایی بدیم
با تشکر از وزیر دانا