با وجود ۶.۵ میلیون خودروی فرسوده دیگه چه انتظاری دارید!؟
علی
|
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
1
پاسخ
وقتی عرضه کنترل مرزها را ندارید چرا همه را گردن خودرو ساز می اندازید نبود ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری و نابسامانی جاده ها و خیابانها و وضعیت نا بسامان اقتصادی مردم که رو به مسافر کشی اورده اند همه همه در مصرف بنزین تاثیر گذار است
MOSTAFA
|
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
1
پاسخ
بیشتر از دو سوم این آمار به کشورهای همسایه صادر میشه اون وقت به حساب مصرف داخلی میره آمارشرکت نفت وپالایش صحیح نیست
ناشناس
|
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
1
پاسخ
خودتون کردید با این ماشینهای غیر استاندارتون با این خیابانهای شلوغ با این زیر ساختهای قشنگتون
احمد
|
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
1
پاسخ
چهار عامل در میزان مصرف سوخت تاثیر گذارند: کیفیت خودرو، طرز رانندگی و دنده عوض کردن، کیفیت راه، کیفیت سوخت
ناشناس
|
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
3
پاسخ
مثل این میمونه که تو بیابون و گرمای سوزان زندگی کنی، بعد بهت بگن داری زیاد آب مصرف میکنی...
شهروند
|
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
1
2
پاسخ
فناوری ماشبنها در کشورمون طی ۲۰ سال گذشته فرقی که نکرده هیچ از کیفیت ساخت خودروها هم کم شده. شما یک پژو ۸۶ تمیز داشته باشی بهتر از پژوی ۹۹ هست. فناوری که فرق نکرده فقط لوازم مصرفی باید به موقع عوض بشن.
به عبارت دیگه اسقلط خودرو به اون شکل دهه ۸۰ با شرایط الان پذیرفتنی نیست و با اقتصاد مقاومتی در تضاده. اسقاطی که در دهه ۸۰ انجام شد برای هجرت از پیکان به پراید و پژو بود. مهاجرت از کاربرانور به انژکتور بود ضمن اینکه نفت ۱۵۰ دلاری هم می فروختیم.
انگار مافیای اسقاط دوباره فعال شده و تابناک هم نسنجیده دنبالش رفته
سبحان اسلامی
|
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
2
0
پاسخ
ببخشید که 60درصد ایران مسافر کشن از روی شکم سیری مسافر کشی میکنن برای همین مصرف بنزین رو بردن بالا
ناشناس
|
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
0
1
پاسخ
عاملش حومه نشینی مردمه . بخاطر هزینه کرایه خونه زیاد . نمیتونه کنار محل کارش خونه بگیره . مجبوره بره حومه شهر . و حومه شهرها هم حمل نقل عمومی افتضاحه و نتیجش میشه این . که بی تدبیری خود شما مسئولاست که بخاطر حقوق پایین و تورم زیاد مردما مجبور به حومه نشینی کردید .
ناشناس
|
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
0
0
پاسخ
هم ماشین بی کیفیت هم بنزین بی لیاقتی از خودتونه ..