اول اینکه را نمیدم دوما سقف 20 هزار یوورو ؟ خوب بگید مردم فقط میتونن خودرو های چین رو وارد کنن سوار بشن دیگه
سعید
|
|
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
0
1
پاسخ
کمپانی های بزرگ تولید کننده خودرو از اقصی نقاط دنیا باید با روش های فروش مزورانه شما آشنا شوند که یه تومن رو صد تومن بدست مصرف کننده میرسونید
رضا
|
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
0
1
پاسخ
خودروهای ارزان برقی برای مردم عادی-خودروی بنزینی برای مردم غیر عادی
ناشناس
|
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
0
2
پاسخ
برای ورود هر خودروی نو باید 2 خودروی فرسوده بازیافت بشه. چرا حرفی از این ماده مهم قانونی نیومده؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
0
3
پاسخ
خوب....یه..۲ ..۳ ماه هم فعلا مصرف کننده رو اینطوری سر کار بزاریم...بعدش دوباره بکشیم رو قیمت ماشینهای داخلی و بعدش دوباره یه آیین نامه دیگه و روز از نو
ناشناس
|
|
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
0
0
پاسخ
فکر کنم میخواهند نه محترمانه به وارپات خودرو بدهند
ناشناس
|
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
0
0
پاسخ
آخرش می نوشت فقط خودروهای چینی راحت تر بود
ناشناس
|
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
0
2
پاسخ
این هم یکی از ترفندهاشون. بابا بس دیگه
ناشناس
|
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
0
3
پاسخ
یک سخنرانی معاون برنامه ریزی که بسیار نسنجیده بود، چه تلاطمی در جامعه با گران شدن مجدد و چند باره خودرو ایجاد کرده!؟
چرا برای کاهش نگرانی های مردم و آرام شدن بازار خودرو به خودروهای کارکرده مجوز ورود نمی دهید؟ آن هم با دلارهای رسوب شده در خانه ها؟
ناشناس
|
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
1
1
پاسخ
با درود خدمت دوستان
بنده یه سوالی برام پیش اومده
فرضا هر کسی خواست تونست هر خودرویی دلش میخواد وارد کنه ( چه نو چه کار کرده)، بحث خدمات پس از فروش و قطعات یدکی و تعمیرات و سرویسها و .. چه جوری میشه؟
صاحب ماشین به مشکل نمیخوره بعدا؟