حق ملت ایران همینه.خودشون خواستن که اینگونه زندگی کنند.ماشین های بیکیفیت با قیمت های نجومی میخرن، غر هم میزنن.یکسال نخرین.نتیجه اش رو هم میبینید
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
زمان وزارت نعمت زاده هم این کمپین راه افتاد و اکثر مردم خودروی صفر نمی خریدند اما با اعطای وامهای خودرو شرایط را خیلی زود به نفع خود تغییر دادندو مردم همیشه در صحنه هم همراه آقایان شدند.
دوستان خودرو سازهای ایران را مافیا اداره میکنه وتنها نماینده مجلس(جلال رشیدی کوچکی) که از واردات خودرو حمایت میکرد رد صلاحیت شد،واندکخودرویی هم که وارد شد با ۳۰۰درصد سود دست مردم رسیده،هر آدم بی سوادی هم میتواند حساب کند بعنوان مثال تویوتا کرولا 1200cc که قیمت جهانی ۱۵۰۰۰دلار است با دلار۵۰هزارتومانی میشه ۷۵۰میلیون درصورتیکه وارد کننده به مردم فروخته ۲میلیارد وپنچاه، خودتان قضاوت کنید
سال گذشته در همین مواقع 5 هزار خودروی شاهین دستی را در بورس عرضه کردند و تنها 1500 عدد آن به قیمت پایه که 320 میلیون بود به فروش رفت. مردم فکر کردند که با واردات خودرو قیمت آن کاهش می یابد و استقبال نکردند. دولت و خودروساز وقتی این قضیه را دیدند گفتند داریم براتون مردم عزیز جالا خودروهای ما را نمی خرید. چنان با مسئله واردات خودرو برخورد کردند که امسال شاهین 680 میلیونی را به فروش رساندند و مردم مستأصل از همه جا برای ثبت نام از سر و کول هم بالا رفتند.
اینترنت آزاد، نان آزاد، دلار آزاد، قیمت خودرو آزاد، مالیات چند برابر، همه چیز آزاد بجز حقوق کارگر و کارمند، سن بازنشستگی هم که آزاد. این دولت مردم رو به خاک سیاه نشوند
خودرو ساز ها فقط باید در صورتی اجازه افزایش قیمت را داشته باشند که در قبال افرایش هر یک درصد تولید بتوانند یک درصد قیمت فروش خود را بالا ببرند.
وگرنه با تزریق قطره چکانی خودرو به بازار و افزایش شدید قیمت خودرو نمی توان به اسم تعدیل قیمت، 5 درصد زیر قیمت باراز سیاه خودساخته توسط خودروسازان فروخت و بازار را تنظیم کرد.