به شرف درود اگر برای همیشه پای خودروی چینی به کشور را ببندد
علی
|
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
0
1
پاسخ
وقتی مملکت برنامه دراز مدت در هر زمینه نداشته باشه هر کی در دوران مسئولیت کوتاه خودش یک برنامه می چیند و دیگری خرابش میکند همیشه هم نقطه اول خط هستیم
ناشناس
|
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
0
3
پاسخ
خودرو که وارد نمکنید عرزه تولیدم که ندارید فقط مردم بیان ثبت نام کنن موقع تحویل هم دوبرابر به مردم میفروشین کاسبی خوبی خیلی ادمای پستی هستین ساینا ثبت نام کردم قیمتش بوده185موقع واریز وج که رفتم میگه باید330واریز کنی اینم از تولید ملی
م
|
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
0
2
پاسخ
جناب وزیر با وضع حق گمرکی سرسام آور مشکل چه کسانی را حل کردید؟ دولت، مردم يا خودرو سازی را؟ عجب خودرو اقتصادی با قیمت میلیاردی وارد شد و ما هم با حقوق ده يا دوازده میلیونی، میلیاردر بودیم خبر نداشتیم
نورعلی صفری
|
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
0
4
پاسخ
جناب وزیر صنعت اشغال چینیها بهتر تولید خودمون
ناشناس
|
|
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
0
2
پاسخ
نفت در برادر خودرو. نفت را می دهند به چین. بعد خودروی ارزان و بی کیفیت وارد می کنند. و خودرو را گران می دهند به ملت. در واقع نفت را چند برابر قیمت به مردم خودمان فروخته اند. تکبیر.
اشنا
|
|
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
0
2
پاسخ
خودروکیفی کره ای وژاپنی واروپایی باتعرفه کم واردکنیدوبرنامه های تشویقی برای تولیدکننده داخلی درجهت ارتقای تکنولوژی ایجادتاصنعت خودرورشدکندروندفعلی فقط هدف سودجویی است رشدی دراینده این صنعت نخواهدداشت اول هدف رشدصنعت بعددرامدباشددولت نبایدنگاه صرف درامدزایی ازطریق تعرفه هاداشته باشدهرچه تعرفه کمترقیمت خودروی باکیفیت ارزانتراستقبال مردم ازخودروباکیفیت بیشترشده وانگیزه تولیدکننده داخلی برای ارتقای محصولش بالاترمی رود
آقای به اصطلاح وزیر؛ظرفیت خودروهای داخلی هم دیدیم،یه توربو شارژ اتومکانیک می بندن به ناف همون لگن های قدیمی و چند برابر به ملت می فروشند!!!حداقل اون چینی ها شرف دارند که جنس بنجل رو قیمت خون باباشون نمی کشند روش،وبا همون قیمت داخلی خودشون می فروشند!!!
امیر
|
|
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
0
2
پاسخ
اینا یه سناریو و داستان برای مردم نوشتن و هرچند وقت یک صفحه از اون را میخوانند. وگرنه داستان واقعی همون مافیای لگنهای گرون داخلی چینی است