بنده با سی سال خدمت صادقانه به دولت نتوانسته بودم آلونکی برای خود تهیه نمایم چون حقوق من بقدری پایین بود که نمی توانستم پس از انداز آنچنانی داشته باشم حالا هم که قیمت خودروها میلیاردی شده و حقوق من رسیده هفت میلیون دولت کنونی حامی ثروتمندان ودشمن طبقه فقیر جامعه هست در شعار دادن حامی مردم فقیر ولی در عمل حامی قشر مرفه جامعه هست تمام خانه های میلیارد ی متعلق به سران مملکت و بچه های آنهاست
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
کجا ماهی ۷ میلیون میگیری؟ دولت کنونی؟ دولت قبلی خوب بود دلارو ده برابر کرد؟
ناشناس
|
|
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
1
8
پاسخ
هزاران گروهک مخل اقتصاد کشور همانند چای دبش در تمام ارکان کشور نفود کرده اند و معلوم نیست که سر به آحور کی دارند نه میشه اعتراض کرد نه میشه اعتصاب کرد رسانه های بی طرف هم که تهدید به توقیف نه دولت توان برخورد دارد این آتش به اختیار برای چند تار مو هستند کجایند کفن چوشان دوران روحانی کجایند از دیوار بالا رونده های سفارت کجایند اونهای که برای ورود یک هواچیمای نو عزا گرفتند کجا هستند آتش زنان برجام در مجلس کجا هستند اونهای که کشور را می خواستند ببا تحریم بچرخانند کجا هستند اونهای که وعده مسکن میلیونی دادند آیا فریاد رسی هست که کشور را از دست قاتل های چهار چرخ خودروهای بی کیفیت چینی آلوده کننده های قاتل نجات بدهد
ناشناس
|
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
0
2
پاسخ
امیدوارم چنین نباشه ولی ظاهرا این آزادسازی واردات خودروهای نو و خودروهای کارکرده (که این دومی در نطفه خفه شد) طرحی بود برای اینکه از ما بهتران بتوانند دوباره خودروهای خارجی خوب بخرند و سوار بشند وگرنه طبقه متوسط و پایین تر که از این پولها نداره خودروی بالای 1-2 ملیارد بخره!!!
ناشناس
|
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
0
7
پاسخ
یک نفر جواب بدهد که چرا باید النترای مدل ۲۰۲۰ در جهان ۱/۵ میلیارد اما در ایران ۴/۵ میلیارد باشد
پیدا کنید پرتقال فروش را
ناشناس
|
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
0
6
پاسخ
قانون در این کشور ضمانت اجرایی ندارد اگر ضمانت اجرایی داشت خودرو در این وضعیت نبود
یادمان باشد که تصویب قانون دستاورد نیست دستاورد وقتی است که بطور کامل اجرا شود
ناشناس
|
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
1
7
پاسخ
با ۳/۵ میلیارد چای دبش می توانستیم ۱۷۵ هزار دستگاه ماشین خارجی بطور میانگین یک میلیارد تومانی وارد کنیم
این در حالی است که بهترین چای هندوستان را می توانستیم با فروش نفت خام یا مبادله دیگر کالاها وارد کنیم و اساسا نیازی به ارز هم نداشته باشد
چایی یک نمونه است و خدا می داند چقدر ارز کشور در مسائل بیخود مصرف و یا در بازار آزاد فروش رفته
مشکل خودرو ارز نیست مشکل چیز دیگری است که یکی از آنها مدیریت است
ناشناس
|
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
1
8
پاسخ
یک نفر به دولت بگه تو نمی خواد به واردات خودرو ارز اختصاص بدی تو مالیات گمرکی به آن نبند و اجازه بده مردم با دلاری که از خودشون دارند وارد کنند تو هم دلار را به قیمت معقول بازار به آنها بفروش و کسی هم توقع یارانه از دولت ندارد
مالیات ۱۷۰ درصدی روی خودرو می بندی بعدش واردات را ممنوع می کنی آنوقت توقع داری خودرو پایین بیاد
ناشناس
|
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
1
8
پاسخ
سید محرومان شبانه روزی تلاش می کنند همه (بجز خودی ها) را محروم کنند.
ایشون گفت سید محرومان است ما فقط بد برداشت کردیم
---مهدی
|
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
1
6
پاسخ
به خدا حق این مردم بیش از ماشینهای داغان چینی هست .
مهدی
|
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
0
5
پاسخ
چه مونتاژی وچه غیر مونتا به درد لای جرز دیکار میخورد آنهایی را هم چه دست مردم دادن یا در تعمیر گاها به علت نبود قطعه خوابیدن یا در پارکینگ ها