بابا ارز نیست دارو دام واسیه اینا ارز نیست اونوقت ارز رو به خودرو تخصیص بدن؟
بانام
|
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
0
4
پاسخ
اقای سلاجقه شما اگر خیلی راست میگی و جدی هستی از جنگل خواری مرتع خواری بخصوص در شمال کشور جلوگیری کن .خودروهای دست دوم ببه مراتب کمتر از آشغالهای ساخت داخل به محیط زیست آسیب می رسانند
ناشناس
|
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
0
5
پاسخ
مگه مزه پول مفت حاصل از انحصار خودرو به این راحتی ها فراموش میشه؟؟؟؟؟؟؟
خجالت بکشید. هر گیر و گوری که در زمینه ورود خودرو ها هست رو چرا همزمان مطرح و مشکلات رو حل نمیکنید؟؟؟
چرا هر بهانه ای که ازتون میگیرن باز بهانه تراشی میکنید؟؟
ناشناس
|
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
0
1
پاسخ
دونگ
ناشناس
|
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
0
3
پاسخ
چطوره خودروهای داخلی هم مجبور باشند تاییدیه محیط زیستی بگیرند؟ مثلاً خودروهای نو ساخت داخل!!!
مولا
|
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
0
2
پاسخ
شما اگه واقعا میخواین بدونین استاندارد چیه برید یه خودرو معروف داخلی صفر که تازه از کارخانه بیرون اومده رو با یه خودر 10 سال کار کرده البته با استاندارد یورو 4 به بالا رو در یک مرجع نست الایندگی و کیفیت قطعات مقایسه کنید. تا متوجه بشید چقدر در حق مملکت و مردم داره ظلم میشه.
ناشناس
|
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
0
2
پاسخ
هرروز یکی پیدا میشه که یه سنگی توو راه واردات بندازه تا به یه رانت و حق حسابی برسه
ali
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
0
6
پاسخ
عمو شما هم دنبال پول هستید ، دیدید سفره پهنه گفتید ما هم هستیم ، پول میگیرید مجوز میدید ، مثلاً دلت به حال محیط زیست سوخته ! عملکرد سازمان محیط زیست کشور رو در صدور محرمانه مجوزهای ضد محیط زیستی انتقال آب بین حوزه ای در کارنامه سیاه این سازمان ثبت شده و در محیط زیست و طبیعت و زندگی مردم مظلوم استان های قربانی این سیاست شوم و ظالمانه ماندگار است
محمد
|
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
2
0
پاسخ
سلام. خیابونها پر از ماشین.
حالا چند تا ماشین نو هم وارد بشه
اشکال نداره ولی نباید حرف ماشین
کارکرده میان بیاد. همین ماشینهای
کهنه خودمون هم باید براش فکری کرد.