سلام و عرض خسته نباشید. خدمت اسنپ و تبسی عزیز و رانندگان محترم
باهم جنگ زرگری راه انداختید و مردم را میدانید
مسافر بیچاره تا کلمه عجله دارم را فشارندهد هیچ کدامتان آدم حسابش نمی کنید
پیشنهاد برای حل مشکلات
راننده هایی که در دو اپلیکیشن فعال هستند از دو گوشی مجزا استفاده کنند.
شرکت های محترم با ارائه مشوق های اثر گذار مانند بیمه تامین اجتماعی و بازنشستگی وفاداری راننده ها را نسبت به شرکت افزایش دهند
قطعا در هیچ کجای دنیا یک نفر اجازه ندارد همزمان در دو شرکت رقیب فعالیت نماید
در این بین یکمی هم فقط کمی جیب مردم را ملاحظه کنید.
این زالو صفتان مثلا میخواهد راننده را نشویق کند ،طرح میزاره اگه درهفته ۱۰ باز خورد مثبت جهت کولر داشته باشی بشرط اینکه یک باز خورد متفی هم نداشته باشی هفته بعدش کمسیون نیم بها میگیری، آخه این کجاش تشویق، اگه مسافر به هر علتی بازخورد منفی بدهد کل طرح از دست راننده خارج میشود، اینها فقط راهی باز میکنن تا از نیاز راننده فقط بهره و سواستفاده وکنند
اسنپ. میاد کرایه ۵۰کیلومتر راه رو میزنم ۵۰تومن خدا وکیلی نمیصرفه. تقصیر ببخشید ی مشت راننده هست ک این سفرها را قبول میکنم.ک باعث میشه دیگران هم متضرر بشن
باهم جنگ زرگری راه انداختید و مردم را میدانید
مسافر بیچاره تا کلمه عجله دارم را فشارندهد هیچ کدامتان آدم حسابش نمی کنید
پیشنهاد برای حل مشکلات
راننده هایی که در دو اپلیکیشن فعال هستند از دو گوشی مجزا استفاده کنند.
شرکت های محترم با ارائه مشوق های اثر گذار مانند بیمه تامین اجتماعی و بازنشستگی وفاداری راننده ها را نسبت به شرکت افزایش دهند
قطعا در هیچ کجای دنیا یک نفر اجازه ندارد همزمان در دو شرکت رقیب فعالیت نماید
در این بین یکمی هم فقط کمی جیب مردم را ملاحظه کنید.