من یک مسافرم چند روزه حسابم مسدود شده. تماس گرفتم پشتیبانی گفتند شما ۳ تا سفر داشتی که پرداخت نکردی شمازه سفرها زو گرفتم که مربوط به ماه روزهای گذشته میشد ، رفتم بررسی کردم دیدم اون سفرها پرداخت آنلاین نشد و چون پول همراهم نبود همسرم کارت به کارت میکردبرای راننده و میشه گفت پرداخت نقدی میشد و سفر تمام میشد.
نکته اینکه
۱. مگه میشه بدون پرداخت کرایه، در سیستم پایان سفر ثبت بشه؟
۲. چرا این سفر در سیستم من باز نشون نمیده تا همون موقع و قبل از درخواست جدید بررسی کنم و کار به مسدودی حساب نرسه؟
۳. سفری که مربوط به ۲ ماه پیش میشه رو پشتیبانی نمیکنن و باید مبلغ پرداخت بشه تا بدهی از سیستم حذف بشه.
۴. با اینکه راننده سفر مشخصه و رسید پرداخت کارتی هزینه سفر رو هم دارم پشتیبانی کاری نمیتونه بکنه و عین مبلغ باید در حساب شارژ و مسدود باشه تا حسابم فعال بشه.
۵. هیچ مرجعی برای شکایات در نظر گرفته نشده
و ....
این هم داستان یک مسافر ناراضی
با عرض سلام به همگی ، من شخصا دقیقا ۸۰ روز که اسنپ رو گذاشتم کنار و افتخار هم میکنم . من دونه به دونه حرفهای دوستان عزیز رو خوندم ، مقصر اول این مسائل خوده راننده هسته و سه قشر بی انصافی که دارن کار بقیه رو خراب میکنن ، معلم ، کارمند و بازنشسته . معلم میگه من برای سرگرمی اومدم ، کارمند میگه تو خونه بیکار بودم و بازنشسته میگه دکتر نامرد گفته نباید بیکار باشی . اگه همه فقط دو روز کار نمیکردیم اسنپ میومد در خونتون التماس میکرد که بیا برگرد . دقیقا مثل تپسی . هوای همدیگه رو تو ایم موارد داشته باشیم .
درود بر شما که به فکر راننده های تاکسی اینترنتی هستین اسنپ جدیدٱ خیلی مضخرف شده و خیلی داره به راننده فشار میاره قوانین عجیب و غریب گذاشته که راننده را مجبور به قبول سفر کنه تا مسدود نشه و این اجبار باعث شده برم تپسی و خیلی از اسنپ بهتره خیلی از دوستام بخاطر همین قانون اسنپ روی آوردن به تپسی این دفعه اسنپ داره به خودش ضرر میزنه
اینکه چیزی نیست جدیدا اگه لغو زیاد حتی از سمت مسافر هم داشته باشی حساب کاربر تو مسدود موقت میکنه حتی اگه بعد لغو برات پیام اغو محاز بیاد یعنی واقعا..........
بابا خدا تونو شکر کنید دارید تو اسنپ خوب در میارین شما همیشه ناله میکنید اسنپ دیگه براتون چیکار کنه روزی یه تومان همه تو اسنپ در میارین اگه خوب نیست کار نکن عزیز من
با سلامشرکت اسنپ بنده را از ده سال پیش بخاطر یک مشکل کوچک بلاک کرده وباوجود مراجعات مکرر جوابی به م ن نمیدیدن .یه جوری رفتار میکنن مثل اینکه راننده نوکرشونه
نکته اینکه
۱. مگه میشه بدون پرداخت کرایه، در سیستم پایان سفر ثبت بشه؟
۲. چرا این سفر در سیستم من باز نشون نمیده تا همون موقع و قبل از درخواست جدید بررسی کنم و کار به مسدودی حساب نرسه؟
۳. سفری که مربوط به ۲ ماه پیش میشه رو پشتیبانی نمیکنن و باید مبلغ پرداخت بشه تا بدهی از سیستم حذف بشه.
۴. با اینکه راننده سفر مشخصه و رسید پرداخت کارتی هزینه سفر رو هم دارم پشتیبانی کاری نمیتونه بکنه و عین مبلغ باید در حساب شارژ و مسدود باشه تا حسابم فعال بشه.
۵. هیچ مرجعی برای شکایات در نظر گرفته نشده
و ....
این هم داستان یک مسافر ناراضی