سلام تورخدا اون ایین که میپرستید یه عملی برا ما انجام بدید من نیسان خریدم 3800میخوام بکنم 3450الان چک دادم ن میتونم بفرشم ن کار کنم ماهیم باید15میلیون قصدشو بدم یکی صدایی ما بشنو
سلام
دوستان از سال 96 تغییر وضعیت نیسان از کامیونت به وانت ممنوع کردن. من رفتم از دفتر فنی تعویض پلاک پرسیدم از یک سرکار راهنمایی و رانندگی.
سوار نشین اگر پلیس بگیره ول نمیکنه دردسر داره من داشتم فروختم وانت پیکان گرفتم
سلام. ما یه مشکلی که تو کشورمون داریم این هست که به جای اینکه مثل کشورهای پیشرفته قانون راهگشا و تسهیل کننده امور باشه گاهی اوقات مانع بسیار جدی در برابر مردم و کسب و کارها میشه. و یه مصداقش همین قوانین گواهی نامه در ایران هست. در حالی که خیلی واضحه که وانت ها(پیکاپ ها) با ظرفیت های بار گوناگون( که تو ایران حداکثر دو تن و صد کیلو هست مثل نیسان) خودروهایی شبیه هم و دریک کلاس خودرویی هستند و فرمان پذیری و کنترل اون ها کاملا متفاوت با خاور
و مینی بوس هست و در نتیجه احتیاج به گواهی نامه مشترک ندارن ، صرفا با یک تعریف غلط ار نیسان وانت شما مجبوری که برای رانندگی یه وانت گواهی نامه مخصوص خاور و ون و مینی بوس داشته باشی. واقعا نمیدونم اصلاح همچین مشکلی کوچکی چقدر زحمت میخاد که مسئولین مرتبط انجام نمیدن و اصلاحش نمیکنند تا زحمت بی جا و ناروا رو از رو دوش مردم بردارن. مگر یک مسئول وظیفه اش برداشتن باری و زحمتی از رو دوش مردم نیست که اتفاقا خودشون به مردم تحمیل کردن؟. واقعا جای تأسف داره.
سلام یک سری اقایان هستند تناژ پایین میخوان یک سری بالا راه حلش اسان هست فقط معاوضه فقط این وسط مدل یاوضعیت ماشین داره قیمتشو باهم توافق کنید نیازی نیست بخاطر یه تغییر کلی پول الکی خرج کنید