ورود خودرو کار کرده سالم و نو به نفع مصرف کننده است اما حتما سالم باشند و با تعرفه دورقمی.
و قطعات یدکی هم اجازه ورود یابد با تعرفه معقول. مردم بنا به کیفیت هر خودرو، مصرف اون و وضعیت و قیمت قطعات بدکی موجود از هر خودرو، تصمیم می گیرند خودشون که چه قیمتی می ارزند برای خرید. بازار شعور داره و همه ما مردم هم عقل. فقط دولت ومجلس کاری به سیستم مداشته باشند و حواسشون صرفا نظارت بر تعهدات و قراردادها و اینجور چیزها باشه.
برای کنترل قیمت خودروهای بی ارزش و خیلی گران ایرانی وارد شوند عالی است البته قیمتشون هم متناسب و کمی ارزانتر باشد تا مردم اقبالی نشان بدهد در خصوص خرید اینها .
برای کنترل قیمت خودروهای بی ارزش و خیلی گران ایرانی وارد شوند عالی است البته قیمتشون هم متناسب و کمی ارزانتر باشد تا مردم اقبالی نشان بدهد در خصوص خرید اینها .
دولت ومافیا سالی 20هزار کشته از مردم میگیرد با خودرو های بی کیفیت چرا یک ایرانی مثل یک اسراییلی ویک امریکایی نباید ازخودرو خوب باقیمت مناسب استفاده کند چون افرادی مثل میرسلیم میگن فرقی نداره
ماشین های دست دوم خارجی انواع مختلفی دارند۔۔برخی پس از اتمام لیزین است ودست یک نفر بوده ماشین های عموما با کبفیت هستند وحدود چهل در صد بیشتر یا کمتر قیمت ان دریافت شده است۔ برخی دیگر ماشین های کمپانی های استیجاری است۔که تبدیل به احسم میکنند ۔رانندگان متنوع و با کیفیت پائین هستند۔برخی دیگر ماشین های دست افراد است که معمولا کیفیت نامناسبی دارند۔۔ماشین های اتمام لیزینگ هم از نظر قیمت وهم از نظر کیفیت وسال کالکرد مناسب اند۔
و قطعات یدکی هم اجازه ورود یابد با تعرفه معقول. مردم بنا به کیفیت هر خودرو، مصرف اون و وضعیت و قیمت قطعات بدکی موجود از هر خودرو، تصمیم می گیرند خودشون که چه قیمتی می ارزند برای خرید. بازار شعور داره و همه ما مردم هم عقل. فقط دولت ومجلس کاری به سیستم مداشته باشند و حواسشون صرفا نظارت بر تعهدات و قراردادها و اینجور چیزها باشه.