احداث خط آهن آستارا-رشت حماقت است وقتی بدون هیچ سرمایه گذاری امکان حمل و نقل دریایی بین بندر آستارا و بندر انزلی همین امروز وجود دارد و می توان این حمل و نقل دریایی را به تمام ساحل شمال گسترش داد. حمل و نقل دریایی بسیار ارزانتر از ریلی است.
دکل گمشده
|
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
1
16
پاسخ
زحمت بکشید قبل تبدیل شدن به چهار راه تجارت ، اول جاده های فعلی رو نوسازی و ایمن سازی کنید ، بقیش پیش کش
الان چهار سال هست جاده های کشور وضعیت اسفناکی دارن و هیچ بودجه ی،مناسبی برای اونها در عمل درنظر گرقته نشده
حرف و شعار بستون نیست؟؟؟؟
پسرک فضول
|
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
1
13
پاسخ
بدون fatf چهار راه شوش هم نمیشه
ناشناس
|
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
1
10
پاسخ
بلیط هواپیما و قطار از تهران به مشهد پیدا نمیشه تا آخر برج ۵
تهران کرمانشاه از ۵ تا پرواز زمان روحانی شده ۲ تا پرواز که همیشه هم یکیش کنسله.
چهارراه بشه با کدوم حمل و نقل و امکانات جاده ای میخوان رفت و آمد کنن و بار ببرن؟
چقدر توهم آخه.
ناشناس
|
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
1
11
پاسخ
دقیقاً چطوری ایران «چهارراه تجارت منطقه» میشود؟ با 100 کیلومتر راه آین از آستارا تا رشت تا روسیه تجاوزگر بتواند بهتر به آبهای گرم که آرزوی دیرینه اش بود دست بیابد؟ شما حتی نمی توانید پول گازی که به عراق میفرستید بگیرید. حالا هم که به دستور عالیچناب پوتین ایران را مسیری برای دور زدن تحریم های جهانی علیه این دیکتاتور متجاوز می کنید فقط و فقط ما را بیشتر در منجلاب تحریم ها و انزوای روسیه غرق می کنید.
ناشناس
|
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
2
11
پاسخ
آقا پسر برو ببین چی شد که بازار آسیای میانه رو از دست دادیم الان ترکیه از اونور داره اون بازار رو اداره می کنه.وقتی شما نمی تونید مدیریت کنید الکی خیال پردازی نکنید.
ناشناس
|
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
10
پاسخ
دوبی و کویت و ترکیه چلاقن که شماها با این وضع مدیریت و اقتصاد چهارراه بشید؟ کوچه بن بست هم نمیشید