کم کم به قول آقای روحانی نوبت پیاده روها هم می شود یعنی هر چه سختگیر تر شود اینجور مسائل مردم حساس تر می شوند و جرم بیشتر می شود دیگر این را باید قبول کنیم نمی شود برگشت به گذشته زن بیرون خانه نرود مدرسه دانشگاه نرود فقط کار فرهنی دینی ارشا که خود مردم رعایت کنند بهترین جای فرهنگ سیما و فیلم های سینمایی چون همین حالا مانتو جلو باز ها از بی روسری زننده تر است
درسته که نباید بازار را در اختیار تولیدات خارج قرار داد
اما اولا این موضوع باید همه جانبه باشد یعنی مشمول تمام کالاها باشد
ثانیا یک تعادل بین قیمت های داخل و خارج وجود داشته باشد
چرا یک خودرو باید ۵ برابر گرانتر از همان خودرو در کشورهای همسایه باشد
اولویت اول با تولید به شرط رعایت کیفیت یکسان و برابری قیمت با خارج است
اولویت دوم با سرمایه گذاری خارجی و تولید همان کالا توسط سرمایه گذار خارجی در داخل کشور است
اولویت سوم مونتاژ است
اولویت چهارم واردات است
یقیناً با انحصاری که در بازار خودرو بوجود آمده و با کیفیت بد خودرو داخلی که به قیمت جان مردم تمام شده و با این قیمت های سرسام آور و عجیب خودرو باید واردات خودرو آزاد شود تا وقتی که خودروساز داخلی کیفیت و قیمت خودش را اصلاح و درست کند
در چنین وضعیتی شما مطمئن باشید که هیچگاه خودرو داخلی اصلاح که نخواهد شد بلکه بدتر خواهد شد و دوستی افرادی مثل میرسلیم نسبت به خودرو داخلی دوستی خاله خرسه است
علت مخالفت بعضی ها با موضوع مترو نامشخص وغیرقابل درک است چون این طرح برای رفاه بانوان محترم است حتی اخیرا دربعضی ازکشورهای دیگرنیزقسمت زنان ومردان جدا شده است.
مشکل بانک داری و ریا حل بشه ، مشکل اقتصادی هم تا حد زیادی حل میشه در نتیجه مشکل حجاب همه که بیشتر سیاسی و اقتصادی هست تا دینی حل خواهد شد.
سخن آیتالله نوری همدانی با طلا باید نوشت
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
نه عزیز جان ایران بشه اولین اقتصاد دنیا هم دلیلی نمیشه بر اجبار به حچاب و..
چرا همه چیز رو میخواید به نفع خودتن مصادره کنید؟ در جریان امر به معروف به شهادت رسیده به شهید غیرت معروف است.؟!!!!! طوری میگید هرکی ندونه فکر میکنه این بنده خدا رفته تذکر حجاب بده! نه عزیز شهادت ایشان ارتباطی با حجاب نداره ایشان یک مرد غیور بودن که برای دفاع از چند دختر در مقابل چند اوباش شهید شدند و هیچ ارتباطی با چیزی ک شما میگید نداره