واقعاااا یکنفر نیست داخل این مملکت نیست که جلوی این پدرسوخته بازی سایپا و ایرانخودرو بگیره بابا این دو شرکت دارن کشور به نابودی میکشن باعث تمام شلوغیها باعث تمام گرونیها این دو شرکت هستن بخدا بقرآن به اون کسی که میپرستید یکی جلوی اینارو بگیره
ناشناس
|
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
2
16
پاسخ
خوب حالا دیگه باید بدون قرعه کشی خودرو بدهید درسته؟ یا زرشک!
سورنا سرگشاد
|
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
1
18
پاسخ
مشکل کار اینجاست که با افزایش قیمت درب کارخانه خودروسازی قیمت در بازار باز هم قابل کنترل نخواهد بود چون همه مردم کوچه و بازار می دانند که با افزایش قیمت خودرو درب کارخانه تولید افزایش نخواهد یافت( بعلت تحریم و کمبود مواد اولیه ) پس تاثیری در قیمت تورمی خودرو در بازار ندارد فقط خوش بحال خودروسازهای بی کیفیت می شود.
ناشناس
|
|
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
2
16
پاسخ
چقدر فیلم سر مردم در میارن
ناشناس
|
|
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
1
14
پاسخ
لابد تورم مهار شده ما خبر نداریم یا درآمد مردم بالا رفته که بازم خبر نداریم، گناه مردم چیه که باید زیر بار جبران هزینه های تورمی شماها بن ؟!!!! با این هزینه های من درآوردی و عوارض و غیره خیلی بیشتر از ۴۰ درصد وعده رو قیمت خودرو،ممنون از اینکه واقعا به فکر مردم هستین، التماس انصاف.....
ناشناس
|
|
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
4
5
پاسخ
افرین. یکی از روشهای از بین بردن این دو خودروساز گرون کردن قیمت های محصولات بی کیفیتشان است. اینجوری خودبخود وقتی مشتری نداشته باشن جمع می کنن میرن.
ناشناس
|
|
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
9
پاسخ
"خوشبختانه شورای رقابت و سازمان حمایت به عنوان دو نهاد تصمیم گیری و تصمیم ساز در رابطه با تعیین قیمت ها از 5 ماه قبل کار کارشناسی خود را آغاز کردند و مبنای قیمت گذاری شان گزارش 6 ماهه اول حسابرسی بود که توسط سازمان حسابرسی انجام شده بود و این را مبنای قیمت گذاری برای خودروساز گذاشتند. "
خیلی کارشناسیه. اگر بوده و ۵ ماه وقت گذاشتند پس چرا با یک دستور معاون اول یک شبه نظرشون تغییر کرد. نشان میده کشکه این ۵ ماه وقت کارشناسی و حقوق مزایا گرفتن. هرسال اینکار را میکنند تا قیمت کارخانه با بازار تفاوتش کم بشه. مگ۶ تا حالا که شورا اومده اختلاف کم شده. بیشتر شده که کمتر نشده. چرا؟ چون بازار هم دست دولت به عنوان سهامدار اصلی این دو کارخانه و مدیران این دو شرکته. بازار ابزاری شده تا جیبشان را از منابع جیب مردم پرکنند.
مطمئنا ۲۰ درصد از این ۴۰ درصد افزایش مربوط به خواسته دولته. چون هزینهاش بالاست.
در این شبهای عزیز دعا کنیم. الهی سبحانک یا لااله الا انت الغوث الغوث خلصنا من المدیران ایران خودرو و السایپا و الشورای الرقابت
زنگنه
|
|
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
13
پاسخ
پس کسانیکه نزدیک یکساله پیش خرید کردن وشرکت بدون سود نزدیک نود ملیون پول بی زبون امثال من را نگهداشته باید با قیمت جدید خودرو دریافت کنند معنی پیش خرید آینه نگهداشتن اینهمه پول چه مزیتی برای من خریدار داره آخه من یک پراید وانت جهت کار پیش خرید کردم آنوقت 169ملیون بوده حالا با این همه افزایش چه خیری به من رسیده آینه اعتماد وپیش خرید کردن!؟
ناشناس
|
|
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
1
17
پاسخ
رییس جمهور کجاست.مجلس تماشاگر.مجمع ورود خودرو به کشور ممنوع.شورای رقابت بله قربان گوی خودرو بندازان.مردم به که التجا برند.
ناصر
|
|
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
3
14
پاسخ
عامل اول گرانی خودروهجوم مردم به خرید دوم هزینه های میلیاردی خودروسازان ازپاداش های پرداختی نیروهای مازادوحیاط خلوت مسئولان ونمایندگان سوم دپوکردن خودرودرانبارهای خودروسازان وتحویل قطره چکانی به بازاروایجادکمبوددرنتیجه ایجادبازارکاذب ..باعث شدقیمت لگن هاقیمت میلیاردی شده وباافزایش ۴۰درصدی اب ازاب تکان نخوردمکرشمافقط به خداواگذارنمودم درشب احیاخداناله های مردم مظلوم ایران راخواهدشنید