الحمدالله رب العالمین کشورمون کشوری سیر وپرازمنابع نفتی معدنی و...میباشد چرا برادران مسؤل طوری برخورد میکنند که انگار ما یکی از کشورهای فقیر آفریقایی هستیم آقا جان مثل مرد بگین مافیای خودرو سازی برای ۸۵میلیون جمعیت ایرانی تصمیم میگیرند واردات خودرو رو آزاد کنید چه کسی آسیب میبینه غیر از اینه که افراد سودجو و دلال بازارشان کساد میشودو قشر کارمند کارگر ووووهمه اقشار جامعه میتوانند از خودرو ایمن و استاندارد جهانی بهره مند شوند مسولین محترم با کمتر از لندکروزر جابجا نمیشوند مگر خونشان از بقیه مردم رنگین تر است با چند تا حلبی که روز به روز کیفیتشان پایین تر میرود میلیونها پول رو از جیب مردم بیچاره و بدبخت بیرون میکشند در صورتی که بیشتر شبیه به گهواره مرگ هست تا خودرو مثل چند کشور همسایه واردات را آزاد کنید تا شرکت های خودرو سازی به مردم التماس کنند که به صورت اقساطی از آنان خرید کنند انشاالله هرکسی در مورد خودرو و واردات خودرو پیش پای مردم و تعداد انگشت شمار مسول باوجدان سنگ اندازی میکند در همین دنیا به عذاب الهی دچار شود بنده بعد از ۲۸ سال خدمت ۵۶بار ثبت نام کردم ولی هیچ خبری نشد از کجا ۶۰۰ ميليون پسانداز کنم که بروم یک پژو پارس بگیرم
دمتون گرم. یه بازار پر متقاضی پیدا کردین و طبق معمول شروع کردین. به به چقدر پول ما هم که بودجه کم اوردیم فعلا از همین نقدینگی جور میشه سال دیگه هم خدا بزرگه 6 ماه بعد میگیم گمرکیش میشه 1 میلیارد بقیه اش هم 500 میلیون بعدا دوباره میگیریم یه ماشین 200 الی 300 تومنی رو 2 میلیارد بهشون میدیم و یا علی مدد.
هشدارهای این پلیس راهور برای خودروهای نا امن داخلی و وارداتی های امن هم بیشتر به نفع دولت و ضرر مردم تمام شد. فقط می خواست آمار تصادفات فوتیش کم بشه! وگرنه تو ترافیک سنگین جاده ها! ماشین پراید و سانتافه چه فرق امنیتی دارن؟ فوقش تردد بین شهری خودروهای نا امن رو محدود می کردن. حداکثر سرعتش رو کم می کردن و ....
چون با دلار 4200 هم ما سانتافه نمی تونستیم بخریم. پس واردات سهم ما نبود.
داخلیها رو یکی یکی حذف کردن و الباقی رو گرون.
حالا کم کم باید چهارپا سوار شد و فکر این بود پلاک عقب و کجای چهارپا چسبوند مشکل اخلاقی پیش نیاد!