سلام به هموطنان عزیزم
من با ده سال سابقه به عنوان راهبرمترو تهران خیلی کمتر از چیزی که خبر گزاری با نیت وهدف خاصی برای آسیب رساندن جامعه راهبری مترو تهران اعلام میکنم دریافت می کنم حقوق اینجانب با اضافه کار ۱۲۰ساعت شانزده میلیون می باشد
والله کار اینا سخته یا راننده های اتوبوس بی آرتی که اتوبوس به این بزرگی با این همه مسافر توی خیابان های شلوغ تهران می کشن اینو واونور فحشم میخورن بعد چندر گاز میگیرن که نصف حقوق اونها هم نمیشه کجا باید گفت آخه
از بس مردم ما حقوقشون کمه واسشون این مبالغ عجیبه با این کار سخت و پراسترس والا بیشتر باید بگیرن مشکل از اینجاست که وزارت کار پایه حقوق رو کم تعیین میکنه و تورم بیداد میکنه و شفافیت مالی و مالیاتی هم وجود نداره ⚖️⚖️⚖️⚖️⚖️
من یکی از اشناهام راننده مترو تهران هست که حداقل چیزی حدود ۲۵ الی ۳۰ میلیون میگیره ساعت کاریش هم حداکثر ۸ ساعته ، یه کارگر تو سرما و گرما و یا یه کارمند و مشاغل دیگه با تمام سختی هاش و یا یه راننده اسنپ صبح تا شب کار کنه براش اینقدر نمیمونه ، خدایش خیلی بی عدالتیه ، کاری نمیکنن کن که همش از مرکز خودش کنترل میشه خیلی کار سختی نیست در حالی که به خیلی از شغل های دیگه رو ببینید خیلی کار سخت و با حقوق کم کار میکنن، بی عدالتی تو پرداخته موج میزنه
با سلام خدمت مردم عزیز ایران ، بنده یک راهبر قطار هستم و این خبری که از طریق رسانه ها داره بولد میشه کاملا دروغه و حقوق راهبر ها با توجه به حکم کارگزینی ۱۰ تومن بیشتر نیست مازاد دریافتی برمیگرده به اضافه کار بالا که ی مقدار حقوق راهبر ها رو بالاتر از حکم میبره ، الان بنده و خیلی از دوستان راهبر حاضرن که حکم های کارگزینی رو منتشر کنن تا این سوءتفاهم برطرف بشه ، من به شخصه از خبرگذاری ها چندتا سوال دارم ۱. چرا خبرگذاری که برای تهیه خبر از اورهال قطارها به پایانه رفته بوده هیچگونه خبری در این رابطه به بیرون نداده و فقط خبر حقوق راهبرارو داده بیرون اونم به غلط ۲. تا بحال چند مرتبه با راهبر ها مصاحبه کرده و پیگیر سختی کار اونها بوده و از مسئولین در این زمینه جواب خواسته ۳. آیا از آسیب های روحی و جسمی که براز راهبر ها بوجود میاد بخاطر کار سخت و یکنواخت داخل تونل با خبر هست ؟ چند نمونشو میگم تا خبر دار بشن ، شغل راهبری بعد از ۲۵ سال تاسیس مترو تازه همین امسال جزو مشاغل سخت و زیان آور شناخته شده اونم با کلی پیگیری از طرف دوستان و همکاران راهبر و حتی هنوز هیچ گونه حق مسئولیتی به اهبرا بابت شغل بسیار تخصصی که دارن پرداخت نمیشه ، راهبرا بنا به خدمت در خطوط مختلف از ۵ ساعت تا ۷ ساعت داخل تول ها با استنشاق آزبست و ذرات آهن و لنت و ... مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز هستن که این کار باعث مشکلات زیادی واسشون شده که هم روحی مثل میل به تنهایی بالا و افسردگی و انزوا و گوشه گیری بخاطر تنهایی بیش از حد داخل کابین و مشکلات جسمانی مثل کمر درد ، آرتوز گردن و زانو ، ریزش سکه ای مو ، کاهش دید در طولانی مدت بخاطر کارکردن مداوم در تاریکی ، بوجود آمدن غده های چربی داخل بدن و .... شدن ولی باز با این همه مشکلات ریز و درشت خالصانه دارن به مردم عزیز خدمت میکنن ، الان بعد از چند روز که این خبر داره داخل خبرگذاری ها بولد میشه باعث ی سری مشکلات در درون خانواده و بیرون از اون واسشون شده که هر روز بیشتر هم داره میشه پس از خبرگذاری محترم خواهش میکنم که این خبر رو تصحیح کنن و خبر درست رو کار کنن تا توی این روزای سخت با تورم بالا شاید ی سری از مشکلاتشون برطرف بشه و از نظر روانی ی مقدار آرامش پیدا کنن ، از مردم عزیز هم بابت طولانی شدن پیام و پرچونگی بنده عذرخواهی میکنم انشاء ا.. تمام مردم ایران زمین سالم و موفق باشن
من با ده سال سابقه به عنوان راهبرمترو تهران خیلی کمتر از چیزی که خبر گزاری با نیت وهدف خاصی برای آسیب رساندن جامعه راهبری مترو تهران اعلام میکنم دریافت می کنم حقوق اینجانب با اضافه کار ۱۲۰ساعت شانزده میلیون می باشد