درآزادکردن واردات خودرو صرفا باید استانداردهای زیست محیطی -فنی وامثالهم درنظرگرفته شود.قراردادن محدودیتهای من دراوردی مثل حجم موتور وقیمت باعث میشود هم مردم ازیک حق به حقه خود یعنی حق انتخاب محروم شوندهم دولت از درامدعظیمی که ازواردات خودرو میتواندکسب کندمحروم شود.توجه داشته باشید برخلاف گفته برخی حضرات کمبودهای ارزی به هیچ وجه توجیه گرممنوعیت یا محدودیت واردات خودرو نیست.برای اینکه ارزموردنیازبرای واردات خودرو درحقیقت ازتغییرمسیر ارز مقداری ازواردات کالاهای قاچاق تامین خواهدشدوبجای لباس وآدامس وشکلات وسیگارو شامپو ...که به تولیدات داخلی ضربه میزند ودیناری هم به دولت نمیرسد خودرو وارد وسالانه دهها تریلیون نصیب دولت خواهدشد.
ناشناس
|
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
25
پاسخ
مافیای خودرو را باید منهدم کنیم، وگرنه ...
مولا
|
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
43
پاسخ
بزرگترین دلال خودرو خود دولته که با اعمال تعرفه بالا برای واردات خودرو پول هنگفتی به جیب میزنه و هم باعث نجومی شدن قیمت خودرو وارداتی و به تبع آن خودروهای داخلی نیز به همین تناسب میتوانند قیمت رو تا چند برابر قیمت تمام شده بالا ببرن.
ناشناس
|
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
32
پاسخ
عامل این همه نابسامانی در اقتصاد کشور خود دولت است وبس
ناشناس
|
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
29
پاسخ
نه اینکه خیلی درامدمون از اماراتی ها بالاتره باید ۱۲ برابر اونا هم پول بدیم واسه این ماشینهای معمولی از نظر همه کشورها جز ایران
ناشناس
|
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
30
پاسخ
از مسئولان ما چه توقعی میره جز افزایش فقر و فلاکت در جامعه