آفرین وارادت خودرو برای همه ازاد بشه و اجازه ساخت و تولید بی ضابطه به همه بدن خواهید دید چه خواهد شد
ناشناس
|
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
3
39
پاسخ
بزرگواران؟؟؟؟!!!مگه نمیگید ضرر میدید،من شخصا راضی به ضرر شما تابوت سازها نیستم!ببندید در این کشتارگاه رو و خیال همه ی ایرانی ها را راحت کنید!
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
چشم. امر دیگه ای باشه
ناشناس
||
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
خوب تو رو سنه نه. تو نخر
ناشناس
|
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
7
11
پاسخ
خوب می مقصره که ۳۵۰ هزار میلیارد تومان به جیب دلالها رفت ؟ ایران خودرو، وزارتخانه، سازمان بورس؟ یا مردم؟ ارزان تر بده از اول که اینطوری آچمز نشی! مردم که این وسط سود نکردند ولی دلم خنک شد، دلالها بخورند بهتر از یک شرکت است
دیوانه
|
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
3
10
پاسخ
راهکار اینه که با توجه به قیمت کشف شده مثلا دنا در بورس که حدود ۳۵۰ تومن بدون هزینه های جانبی بوده قیمت کارخونه رو تعیین کنند. قیمت کارخونه به بازار نزدیک بشه هم به سود مصرف کننده واقعیه هم خودروساز. دلالیم جمع میشه و در عوض با تدبیر یک سری اقتصاد دان سرمایه مردم وارد کارهای مولد بشه. ینی دولت یک تیم اقتصادس تشکیل بده، بررسی کنند در چه زمینه ای نیاز به سرمایه گذاری هست. به طور مثال صنعت نساجی
پاسخ ها
حسین
||
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
داداش ! تو ایران زندگی نمیکنی ها!
قیمت کارخونه بشه 600 ، قیمت بازار رو میکنند 900
ایرانی
|
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
1
25
پاسخ
تنها راه اصلاح واقعی روند فسادزای حاضر در صنعت خودرو ،واردات خودرو با تعرفه معقول هست که رقابت ایجاد بشه
ناشناس
|
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
2
15
پاسخ
عموجان(منظورم آقای خاندوزی)زور نزنید در تولید خوردرو یه مدل خوب از یه کشور خوب در نظر بگیرید وکپی پیست کنید .و اینکه بفرمایید در کجای دنیا خودرو رو تو بورسشون ارایه کردند؟؟؟؟ایا این کلاه ملت نیست که در بورس ورشکسته برداشته میشه و با یه تیر دو هدف زده میشه ینی خودرو ساز قیمت خودروشو در بورس بالا میبره وبعد ادعا میکنه از بازار ازاد ارزانتره و دو اینکه بازم بورس بصورت کاذب با ارایه خودرو وسکه رونق کوتاه مدت کاذب پیدا میکنه عموجااااان
جواد
|
|
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
1
17
پاسخ
بازار دو اصل داره يک عرضه و تقاضا
دوم رقابت
در ايران اكثر بازارها انحصارى و غير رقابتى هستند نمونه ش خودروسازى دو خودروساز و مافياى اونها توليد رو كاهش دادن واردات رو ممنوع كردن ميگن ما زيان ده هستيم و زيان انباشته داريم و...
خب راهكار چيست
ايران خودرو بالاى ده مدل خودرو توليد ميكنه سايپا نيز همچنين جالبه كل تيراژ توليدى شون بالاى هفتصد هزار دستگاه هم نميشه
براى هر مدل خودرو سالن توليد جداگانه قطعات جداگانه و...نتيجه اين ميشه قيمت بالا و كيفيت پايين
ايران خودرو و سايپا هر كدام فقط دو نوع خودرو سوارى در تيراژ ميليونى توليد كنند هزينه توليد تقريبا نصف ميشه و بازارهاى صادراتى هم ميتونن حضور داشته باشند
در مورد قيمت چه در بورس باشه چه شوراى رقابت تا وقتى عرضه رو زياد نكنند تاثيرى رو بازار نخواهد داشت
ناشناس
|
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
4
13
پاسخ
موافقان لاتاری خودرو به دنبال منافع خودشان از طریق دست های پنهان و لایی کشیدن ها در لاتاری هستند
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
دقیقا
ناشناس
|
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
7
12
پاسخ
لاتاری خودرو از یارانه دادن آرد و نان به سایر کشورها بدتر شده و باید سریعا این دکان دلالی جمع آوری بشه و همه خودرو ها در بورس کالا به مصرف کننده واقعی تعلق بگیره
ناشناس
|
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
3
12
پاسخ
حراجی ۲۰هزار خودرو برای ۹ میلیون نفر دلالی نیست ابردلالی است. ارزش کالا مشخص است آنچه در «حراجی دولتی» به حراج گذاشته اید خودرو سکه نیست ارزش ریال است.