تغییر همیشه به نفع اصحاب قدرت و ثروت است ،یا مافیای خودرو یا کاسبان تحریم.
مردم دیگر انگار درسیستم اجرائی حامی ندارند.
Ak
|
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
3
پاسخ
هزار نوع کارشناسی برای خودشون میکنند تا بالاخره یه جوری سر مردم کلاه بزارند.بابا چشم نخورید.خودتونو کشتید.یک کلام واردات خودرو نو ودست دوم رو ازاد کنید.خودتون ومردمو راحت کنید
خسته.!!!
|
|
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
3
پاسخ
اخه مگه میشه خودرو که قیمتت ساختش از ریشه تا شیشه معلومه بعد ببرن تو بورس که یه عده دلال دولتی نشستن و ولوم قیمت رو زیاد میکنن .قیمت خودرو رو تائین کنن.؟اقا اجازه نمیدید که هر نفر با یه کارت ملی وبا شرایط بره یه ماشین بیاره . خودرو وارد کردن خوب قیمت بزارید وبفروشید.
فری
|
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
0
پاسخ
وزارت صمت خیلی بلده اول خودرو های هیوندا و کیا و امثال اینا رو کنترل کنه که قیمتهای نجومی ۳،۴ میلیارد دارند. معلومه اونا خیلی سود بیشتری براشون داره که سراغشون نمیرن
ناشناس
|
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
3
پاسخ
كشف قيمت در بازاري كه كاسبان تحريم نبص بازار را در دست دارند واقعا مسخره است
نانکلی
|
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
1
2
پاسخ
من چندسال است می خواهم خودروام راتعویض کنم ولی نتوانستم . شانسی هم برنده نشدم .درآمدم هم به اندازه ای نیست که قیمت خودرو که در بازارسیاه است پرداخت کنم لطفا طوری قیمت گذاری کنید که اکثر مردم بتوانند باتوجه به درآمدشان خرید کنند.
ناشناس
|
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
2
پاسخ
عرضه خودرو در بورس سفته بازی و رانت
ناشناس
|
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
1
پاسخ
چرا اجاره افزایش قیمت به خودرو ساز می دهید، چرا در سال چند بار افزایش میدان، بیچاره ملت
رضا
|
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
2
پاسخ
میگه خودروساز از ارائه خودرو در بورس سودی نمیبره! پس ماشین ۹۰۰ میلیونی رو ۲ میلیارد میفروشن کی این وسط سود میبره؟
تغییر همیشه به نفع اصحاب قدرت و ثروت است ،یا مافیای خودرو یا کاسبان تحریم.
مردم دیگر انگار درسیستم اجرائی حامی ندارند.