این به اصطلاح وزیر ، حقیقتا سواد کار تخصصی آموزش و پرورش را ندارد
ناشناس
|
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
2
پاسخ
کلا ……..به مملکت
چه قشنگه همه نظر میدن
نوعی
|
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
9
پاسخ
آخه وقتی وزیر آموزش و پرورش به خودش اجازه بده راجع به سلامت جامعه اظهار نظر کنه و نظر شخصی خودش را در حوزه ای که اصلا سر رشته ای نداره طی نامه ای به رییس جمهور ارسال کنه و رییس جمهور هم به چنین نظراتی توجه کنه ، وای به حال این جامعه. ...
ناشناس
|
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
7
پاسخ
دولت تدابیر حکیمانه ای برای مشکلات کشور داره،برای آب طلب باران وبرای آلودگی هوا طلب باد میکنه.پیشرفت این هست نه اینکه جاهای دیگه دنیا انجام میدن.
M
|
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
5
4
پاسخ
سلام. وقت بخیر. دوسال که کرونا بود مگه بچه ها درس میخوندن. مامانا بجاشون درس میخوندن.. امسال هم که مدارس باز شده بازم بچه هامون بیسواد بیسواد هستن. هیچی از درس نمیفهمن. چونکه پایه درسی قوی نیست. حالا با باز شدن مدارس بچه هامون میشن. وزیر یا رئیس.. واقعا....خدا بخیر کنه با این وضع تحصیلی بچه ها
ناشناس
|
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
11
1
پاسخ
چه خبره همش تعطیل . اون از دوسال مجازی بخاطر کرونا ، اینم از این . یه مشت بی سواد تحویل جامعه میدن . والا همین بچه هایی به اصطلاح تعطیل میشن ، از صبح تا شب تو کوچه اند .
سحر
|
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
1
8
پاسخ
این اقا تو چه دهه ایی داره زندگی میکنه!! کجا تو تهران بچه ها بیرون میرن بازی میکنن!!!! مگه ما از سرراه آوردیمشون تو الودگی بفرستیمشون تو کوچه!! لطفا فرهنگ خودت رو به ما نسبت نده
ناشناس
|
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
2
7
پاسخ
آلودگی هوا را برطرف کنید
نه اینکه هر روز مدارس را تعطیل کنید و یه مشت دانش آموز بیسواد تحویل جامعه داده بشه
دانش آموز در مدرسه فقط ریاضی و علوم و....یاد نمیگیرد روابط اجتماعی و تعامل با همسالان و معلمان و ...را هم یاد می گیرد
این نوع آموزش از اسمش مشخص است "مجازی"
و نتیجه ش داشتن نیرووهایی غیر طبیعی و پرخاشگرو بی کفایت برای آینده ست
حسن
|
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
2
5
پاسخ
احتمالآ منظور وزیر این بوده که ادارات رو تعطیل کنن بهتر . تا مدارس و دانشگاه ها رو ............
ناشناس
|
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
7
پاسخ
سلام. این یک مسأله فنی است و کسانی که به آلودگی و ضررهای آن واقفاند آنهم به طور فنی و کارشناسانه،این تصمیم را گرفتهاند که دانشآموزان در مدرسه حضور پیدا نکنند. آنها بین بد و بدتر دست به انتخاب زدهاند. بدتر آن است که نسبی با ریههای خراب و انواع بیماریها داشته باشیم. اثر برخی تصمیمات بعداً معلوم میشود شاگرد ممتازی که قلبی معیوب و ریهای خراب دارد به چه کار جامعه میآید؟