خودروهای ناقصو بیکیفیتیکه درگذشته بممردم داده آند با هزاران بهانه خدمات پس ازفروششونم درحد صفرست ..تکلیفشون چیست .بیش از چهل روزه که بناشده عیب ماشین منورفع کنن .تاحالا حد اقل سه بارم مراجعه کرده ام.دریغ
زیر ساخت های اتومبیل سازی کشور در 30 سال اخیر با تکنولوژی فرانسه عجین شد. به جای این ادا و اطوارها، سایپا و ایران خودرو را به رنو و پژو سیتروئن واگذار کنید و شرط محدودیت و ممنوعیت را هم از واردات بردارید. خواهید دید هم ژاپن و هم کره برای سرمایه گذاری از هم سبقت گرفته و جائی برای چین نخواهد ماند تا بنجلهای خودشو به ما بندازه
پیشنهاد میکنم اگر برجام احیا شد، حتما سهم مناسبی برای سرمایه گذاری آمریکائیها در صنعت خودرو ایران کنار بگذارید و با همکاری آنها به سمت تولید اتومبیلهای برقی برویم. آمریکا اگر بیاد، برجام هم پایدار میمونه . ولی اگر نیاریمش داخل گود، نمیذاره ما با بقیه وصلت موفقی داشته باشیم.
چرا شرکت شهرکهای صنعتی به سرمایه گذار ضرر میزنه و فراریش میده و پولش رو هیچ میکنیدچرا به قیمت روز پول زمین رو پس نمیدید و یک زمین بارها فروخته میشه مثلا من زمین رو ۹۰ میلیون پنج سال پبش خریدم الان شده ۷۰۰ میلیون به من ۸۰ میلیون میدن و خودشو ۷۰۰ میلیون میفروشن و بارها این کار رو میکنن قوه قضاییه ورود کنه خوب به قیمت روز پول خریدار اولیه رو بدهند این همه شرکت شهرکها کارمند میخواد چکار. این منبع درامد شرکت شهرکها شده چرا رییس کمسیون با وزیری که در حال استیضاحه رفته روسیه قوه قضاییه و رییس جمهور ورود کنه
به قرار اطلاع قرار است یکصد هزار خودرو وارد شود ان هم از طریق شرکت های خودروساز داخلی !!! معلوم نیست این پرنده شانس برسرکدام شرکت بشیند ال، اعلم!!! انگار با توجه درخواستهای مردم برای خرید خودرو(درهر ثبت نام چند میلیون برای خرید ثبت نام میکنند!!! مثل یک سطل ابی است که میخواهند جنگلی را که شعله ور است را خاموش کنند بگذریم که چند هزارتای ان به کدام سفارش شده ها تعلق خواهد گرفت
ازاقدام