از اشتباهاتات خودروسازان تنوع محصولاتشونه و کماکان بر این اشتباه اصرار دارند و وزارت صمت هم ب تنوع تولید اصرار داره
بازار و ظرفیت خودروسازی ایران کشش این همه تنوع رو نداره
نتیجه این اصرار بر تنوع محصول افزایش سرسام آور قیمت ها و نبود کیفیت تولیداته
علی
|
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
30
پاسخ
ماشینهای تویاتا از با کیفیترین ماشینهای چینی بهترند ولی شما چسبیدید به ماشینهای اشغال چینی
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
خوب تویوتا حق حساب و پول چایی و کمیسیون و اینا
نمیده به دوستان ما. چینی ها میدن براحتی.
پس داداش من نون و پول تو واردات ماشین آشغالی هست
محمود
|
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
19
پاسخ
دیگر خودروی ناقص تولید نمی شود !
خوب تکلیف اونهایی که تولید شدند و در دست راننده های مادر مرده هستند چئ ؟!
بخدا خودروهای تولیدی شماها با یک هزارم این قیمتها گرونه !
ناشناس
|
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
11
پاسخ
این یعنی چی؟ "وقتی خودرویی وارد میشود باید انتقال فناوری صورت بگیرد." یعنی فناوری ساختش منتقل بشه؟ اگه اینطور باشه همین بند یعنی قرار نیست اصلا وارداتی انجام بشه مگه اینکه فناوری تعمیر خودروها مد نظر باشه.
هادی
|
|
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
12
پاسخ
سنگ بزرگ علامت نزدنه
ناشناس
|
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
19
پاسخ
با تویوتا مذاکره نکنید بنجل های چینی و کمونیست هست
ناشناس
|
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
13
پاسخ
آقای وزیر با این حرفا خوب مردمو سرگار گذاشتی
ناشناس
|
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
12
پاسخ
آره دیگه، اشغالهای فرانسه وارد خواهد شد که هزینه نگهداری و استهلاک آن بسیار بالا هست، شما بروید مطالعه کنید کم هزینه ترین و ایمنترین ماشین حتی توی خود آمریکا، تويوتا هست از بس به این فرانسه باج دادیم فکر نکنم در تاریخ به هیچ کشوری این همه باج دادیم
پاسخ ها
ابومهندس
||
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
ماشین های فرانسوی دست کمی از ماشین های ژاپنی ندارن بلکه سواری بهتری هم دارند. اما در ایران دستکاری میشوند و محصول کیفیت اصلی خودشو از دست میده. همین 206 در سالهای اولیه تولید از همتایان ژاپنی و کره ای خود سر بود. اما به مرور از چینی ها هم عقب افتاد.
ناشناس
|
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
7
پاسخ
منظورش از خودرو همسن کارای هایی که دست مردم هست دیگ
ناشناس
|
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
12
پاسخ
شما کی استیضاح میشوید نه خودرو لوکس وارد میشود نه دست دوم اما چینی های بنجل فراوان هنوز ماشینهای ژاپن و آلمان در کشور کار میکنند داخلی ها بذار واسه کشور عراق رایگان بزنند ایران هم دست دوم وارد کنند برای آسایش مردم
بازار و ظرفیت خودروسازی ایران کشش این همه تنوع رو نداره
نتیجه این اصرار بر تنوع محصول افزایش سرسام آور قیمت ها و نبود کیفیت تولیداته