اگر به جای محدودیت قیمیت در واردات خودرو بیشتر بر کیفیت و کم مصرف بودن خودرو وارداتی تاکید شود باعث تغییر در ترکیب خودروهای داخلی از متوسط مصرف 10 تا 12 لیتر به 4 تا 5 لیتر شده و در اینده ظرفیت صادرات بنزین کشور افزایش می یابد یا حداقل نیاز به ساخت پالایشگاه های جدید نیست
بهتر است طی یک برنامه مشخص هر سال درصد مشخصی از کالاهای ها را از فهرست ممنوعه واردات حذف کنید که مشابه ایراخودرو رخ ندهد
همانطو رکه قیمت تولید کننده را روی کالاهای تعیین می کنید بهتر است کالاهای بورس کالا نیز بر مبنای اینکه با ریال تولید می شوند و هزینه ای مصرفی انها در تولید ریالی است قیمت آنها با قیمت های بین المللی تعیین نشود یا درصدی از قیمت های بین المللی تعیین شود چون درامدهای داخلی ریالیست و نمی شود که هزینه ها دلاری باشد
خدایی بیایید یکم واقع بین باشیم خودرو دست چندم خارجی از خودرو به روز داخلی هم از لحاظ ایمنی هم از لحاظ تکنولوژی هم از لحاظ قیمت سرتر هست فقط یک عده به اسم تولید ملی به جان مردم ایران افتادند خدا به این مردم رحم کند
واردات خودرو زیر 10 هزار دلار از چین و هند وروسیه، ننگ بر این وزیر صنعتی که برای حفظ منافع شرکتهای خودرویی ورشکسته به هر دری می زند تا انحصار و رانت خودرو داخلی از دست نرود.
وزیر کیلویی چند یا استیضاح و یا قول کارشکنی در امر واردات خودرو ... ایشون هم پذیرفت که شعار بده و در اینخصوص هیچ کاری نکنه .. مافیای خودرو قوی تر از این حرفهایت .. الان 3 ماهه که یک صفحه ایین نامه میخواد تدوین بشه .. و امروز هم پیش فروش برای 2 سال اینده در حال انجامه ... نظر مردم و مجلس هم کشک