مشکل میرسلیم نیست.
مشکل نبودن رسانه های آزاد و امنیت خبرنگاران هستش. اگر رسانه آزاد بود الان خیلی راحت حقیقت حمایت میرسلیم از خودروسازان داخلی مشخص میشد . ولی الان تا خبرنگار حرف بزنه به جای این که به حرفهاش گوش کنن میندازنش زندان و میر سلیم کماکان به کارخودش ادامه میده.
ناشناس
|
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
6
پاسخ
میر سیلم تو رو خدا اینقدر تنگ نظر نباشی
بنز و کادیلاک التماس میکنن یکم از دستاوردهارو می خوان
فقط یکم بهشون نشدون بده فقط یکم
میدونی چقدر تکنولژی خودروهاشون پایین و چقدر در یال کشته میدن
الان صف خرید تو اروما و آمریکا برا خرید تیبا و ساینا هست خخخخخخخخخ
ناشناس
|
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
5
پاسخ
حاج اقا میرسلیم بازار انحصاری را از دست نمی دهد
ناشناس
|
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
6
پاسخ
آقای میرسلیم
در چند شرکت زیر شاخه خودرو سازی عضو هیات مدیره هستی ؟
ناشناس
|
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
6
پاسخ
تیمهای دولتی بیت المال خور پرسپولیس و استقلال باعث فساد در فوتبتل کشور هستند
كارمند
|
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
5
پاسخ
جناب ميرسليم تا صنعت خودروي چين را تو ايران بومي سازي نكنند و كل خودروسازي را وابسطه به چين نكنند دست از حمايت برنميدارند
ناشناس
|
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
12
پاسخ
اين علم الهدي چكاره مملكت است كه دستور اتش به اختيار مي ده و بقيه سكوت مي كنن
نادر
|
|
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
9
پاسخ
اقای میر سلیم درست میگه از 1 میلیون ماشین تولیدی فقط 10 هزارتا که تصادف شدید داشته باز نشدن باقی که هنوز امتحان نشدن
ناشناس
|
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
9
پاسخ
حرف و گفته های آقای میرسلیم ناشی از کهولت بیش از حد و سن بالای ایشان است . انتظار بیشتری نباید داشت. همه افراد پیر و کهنسال به این نقطه میرسند.
ناشناس
|
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
11
پاسخ
این خببرنگارها تحقیق کننند ببینن این میرسلیم چی بهش پاداش دادن که اینقدر از خودروسازها داره حمایت میکند چون مملکت شما تا چیزی نگیری از کسی حمایتی نخواهد شد
مشکل نبودن رسانه های آزاد و امنیت خبرنگاران هستش. اگر رسانه آزاد بود الان خیلی راحت حقیقت حمایت میرسلیم از خودروسازان داخلی مشخص میشد . ولی الان تا خبرنگار حرف بزنه به جای این که به حرفهاش گوش کنن میندازنش زندان و میر سلیم کماکان به کارخودش ادامه میده.