آنقدر اما و اگر میگذارن توش که مساوی همون عدم واردات بشه . این بحث اسقاط و این حرفها هم فقط بخاطر حمایت از این سازندگان فشل داخلی هست نه محیط زیست و این چیزها .
این قانون از اول سر منشا فساد است! طرف دوتا پراید به اسم خروجماشین میذاره تو لنج میبره وسط دریا میاندازه تو آب!!! از اونور دوتا لکسوس وارد میکنه چندینمیلیارد میذاره جیبش به دریا همگند میزنه یک قرونمالیات بر درآمد هم نمیده!!! چندین نفر را هم رشوه میده که کاغذ بازی های ظاهری خروج ماشینها را انجام دهند! خیلی داغون هستین
دوستان دلتون خوش نکنید منظور خودروهای چینی هست دوما به قول دستمون واردات رو باز اقازاده های جدید از این طیف دست میگیرند
وارادت خوردرو باید توسط خود شرکت سازنده صورت بگیرد نه اینکه به تعدادی ادم بدند و یه ثروت باد اورده نثارشون بشه
دوباره باور کنید یه باب فساد دوباره باز میشه
همین اونور اب هر شرکت تولید کننده خودشون نمایندگی فروش دارند دست واسطه های مفتخور کوتاه است ولی ببینید اینجا چی اتفاق رخ میدهد
هر کاری باید از مسیر درستش انجام بشه
نکته اخر اینکه کلا ملت ما ملت دلال پرور هست هنوزر باور نمی کنند برای کاهش فاصله طبقاتی باید دست واسطه ها و دلاها کوتاه بشه
اگر با پلیس راهور مشورت شود آمار تلفات رانندگی بسیار کاهش می یابد.
خودروسازان امکانات انجام تست تصادف ندارند؟ بهانه است! هر تصادفی، برای آنان می بایست یک تست تصادف می بود.
تنها خودرو نیست، «طرح هندسی راه» هم اهمیت دارد اگر از یک افسر راهنمایی و رانندگی بپرسید دقیقا برای شما مشخص می کند که نقاط حادثه خیز راه کجاست اما آیا وزارت راه چنین چیزی را از پلیس راهور خواسته؟ خیر.
مشکل مملکت، کم هوشی مسوولان است.
برای مهار گرانی دولت فخیمه بیاد بجای پرداخت یارانه به افرادان را تزریق کند به مراکز تولید روغن و .........تا قیمت افزایش نیابد همه چی دست خود دواته چرا نمیتونه مملکت داری کنه با یک تغییر کوچولو مشکلات حل میشه البته واضح است که افرادی در حکومت کارشکنی میکنند راهای زیادی برای تامین معیشت مردم وجود دارد نمیخام چاپ کنید راه کار برای چاپ نیست برای اجرا است
فقط خودروی هیبریدی و برقی اقتصادی .... در غیر اینصورت آتش زدن بنزین مفت این ملت و سرازیر کردن پول به جیب مافیای وارد کننده و خودرو ساز همدست با مافیای چینی .