یکی از پروژه های شکست خورده در مملکت ما، "دکترسازی" بوده که الان داریم می بینیم .....
ناشناس
|
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
0
135
پاسخ
اینها نمک پرورده خودروسازان شده اند وگرنه هر عقل سلیمی صحت این گزارش را می فهمد
ناشناس
|
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
1
101
پاسخ
عالی،عالی و عالی
ایرانی
|
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
1
88
پاسخ
ای برادر ... کو گوش شنوا !!!!
مهدی
|
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
0
98
پاسخ
چرا داغ دلمون رو تازه میکنی آخه؟
تو فقر و بدبختی خودمون غرق بودیم. کلا یادمون رفته بود رفاه چیه
بخدا با یه لقمه نون و پنیر و سبزی و یه موتور سیکلت مدل 87 دلخوش بودیم. دوباره حسرت و حسرت و حسرت
وای بر کارشکنان..... که اگه روز قیامتی در کار باشه یقه شون رو رها نمیکنم
علی
|
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
10
35
پاسخ
چرا که خودروهایی که وارد می شوند در کلاس عمومی نیست بلکه خودروهای با کلاس بالا است و این خودروهای با کلاس بالا در رقابت با خودروهای کلاس عمومی برای مردم ما نیست. واردات خودرو نوعی مانور تجمل را در جامعه ما دامن میزند.»
آنچه خواندید، اظهارات حجه الاسلام غلامعلی مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص نظام است در مخالفت با واردات خودرو.
به نظرم این بخش صحبتشون درسته .... اگر بخواهیم رقابت ایجاد کنیم باید خودروهایی با کیفیت و همکلاس با خودروهای تولید داخل وارد شود وگرنه بنز و ولوو و بی ام و که فقط میشه تجمل نه رقابت
در ضمن ،وارد هم که میشه نباید مالیات زیاد به نافشون بسته بشه ...باید قیمت یکی باشه با همکلاس داخلیش فوقش 5 الی 10 در صد بالاتر
ناشناس
|
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
1
85
پاسخ
خدایا کی خونه مردم ایران که تو ماشین هایه بی کیفیت ریخته میشه قراره دامن مسوولان رو بگیره؟ خسته شدیم خدا
عدالتت رو نشون بده
فرزاد یزدی
|
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
0
103
پاسخ
متاسفانه مافیای خودرو همه جا نماینده دارد
در وزارت خانه در مجلس در گمرک و ...
احسنت و هزاران درود