همونطوری که ایربگ خودروها باز نشد در تصادف خوزستان . دکمه ایجکت برای نجات خلبان هم باز نشده . برای همین هم دو عزی را از دست دادیم . با این هواپیماها میخایین برین بجنگ
رامین
|
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
4
7
پاسخ
کسی که جان فشانی می کنه تا روی خانه و کاشانه مردم سقوط نکنه بی شک شهید حساب می شه .
قادر
|
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
8
پاسخ
" لحظات این حادثه" اینجوری خبر نگذارید خواهشا.
عباس
|
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
پاسخ
من موندم اون استاد خلبان چجوری با این ابوطیاره ها میره ، جونش واسش مهم نیست .
ناشناس
|
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
1
1
پاسخ
f14 بوده مرگ بر امریکا قطعه نداده
ناشناس
|
|
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
پاسخ
یا خلبان آموزش صحیح ندیده که ایجکت نکرده، یا تصمیم اشتباه گرفته و خودشون رو به کشتن داده، یا به کل سیستم ایجکت فعال نبوده.
سید حسن
|
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
2
پاسخ
خیلی مرد بودند که ایجکت نکردند چون بعد حرف و حدیث پشت سرشان بود اگر حتی یک نفر از شهروندان فوت میکرد ،حتی یک نفر از آنها می توانست اینکار را بکند اما فکر کردند و شاید گفتند اگر قرار باشه سالم برسیم هر دو با هم ! اگر نشد هم هر دو با هم !
ناشناس
|
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
4
پاسخ
خوب لاعقل یک نفر از این خلبان ها از اجکت استفاده میکرد به هر حال روحشان. شاید
ناشناس
|
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
3
1
پاسخ
خدا میدونه کی قراره جنگنده بومی کوثر که ارتقا سطح بالا همین اف5 هست کی تولید انبوه بشه
ناشناس
|
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
2
2
پاسخ
اگر بودجه لازم تخصیص داده شود و مدیریت هم باشد و جنگنده کوثر و هواپیما اموزشی یاسین به معنای واقعی تولید انبوه شود این اتفاقات دردناک نمی افتد