کاشتن هندوانه و ساختن خودرو در کشور ما سودی ندارد چون برای کاشتن هندوانه آب فراوان می خواهد و درست کردن خودرو دانش فنی مکانیکی تراز بالا. پس، خواهشمندم بخاطر ۱۰۰ هزار کارگر خودرو سازی، با اعصاب هشتاد میلیون ایرانی بازی نکنید شما خودرو ساز، نیستید
صنعت خودرو در ایران درحال حاضر با یک کارگاه فرغون سازی تفاوت چندانی ندارد.
بعلت حمایتهای غیرکارشناسی مسئولین و دستگاه حاکمیت از صنعت خودروسازی کشور و انحصاری شدن این صنعت امیدی به افزایش کیفیت نیست.
درصورتیکه واردات خودرو در سطح محدود و کنترلشده آزاد باشد و حمایت های غیر کارشناسی مسئولین از صنعت خودرو داخل برداشته شود و یک فضای رقابتی بوجود آید امیدی به بهبود هست در غیر این صورت این صنعت پس رفت خواهد داشت.
راهکار کوتاه مدت: آزادسازی واقعی واردات خودرو کارکرده طوری که افراد به صورت شخصی بتوانند به راحتی اقدام کنند.
راهکار میان مدت: واردات خودروی نو با تعرفه حداقلی و جریمه خودروسازان بر اثر عدم رعایت استاندارد
راهکار بلندمدت: همکاری با شرکت های اروپایی و آمریکایی و مونتاژ در داخل ایران و جذب دانش خودروسازی در ادامه
راهکار بنیادین: پیاده سازی اقتصاد آزاد بدون قید و شرط و تبصره
بابا خودرو رو ول کنید چرا هر اداره ای که زنگ میزنیم هیشکی نیست گوشیو جواب بده اخه اینا دارن چکار میکنن نکنه واقعا همه رفتن ما بیخریم.خدایش با این زندگی که ماداریم دیگه نیاز به ساخت فیلم ترسناک نیست
دوما گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته بجایی نرسد فریادست