اگر تونستین مافیای خودرو رو شکست بدین..و به همراه شوراهای قانون_ شرکت های خودرو ساز رو ملزم و متعهد کنید که کیفیت خودروهای خود را تا مدت سه سال دیگه،ب کیفیتی هم تراز خودروهای خارجی برسانند وگرنه واردات رو آزاد میکنید،،اونوقت مایلیم آگاه باشیم از عملکردهای دیگرتون
یادمه در درس تاریخ به جای گفت ما انقلاب کردیم تا کاپیتالسیون رو نپذیریم .خوب حاجی الان صد جور کاپیتالسیون شدیم یکی ازش همین که شدیم مستعمره فرانسه وچین در بحث خودرو .هر چند خود کرده را تدبیر نیست .خودمون میخوایم که اینجور باشه .
وزیر محترم خیلی شفاف بفرمایند در تغییرات ساختاری وزارتخانه متبوع خود ،چه تاریخی قرار است انحصار در صنعت خودرو سازی برداشته شود و ما شاهد رقابت سالم محصولات خودروی تولید شده داخلی با محصولات تولیدی خارجی و افزایش کیفیت و تحقق اصول و قاعده کلی تجارت بین الملل یعنی تقسیم کاربین المللی و تجارت آزاد بدون هیچگونه محدودیت تجاری اعم از تعرفه ترجیحی ،مالیات و عوارض های گوناگون وتغییر در سیاست انقباظی مبنی بر پیش فروش محصولات دولتی بمنظور جبران کسری بودجه دولت محترم در بازار رقابت کامل باشیم ،صنعت خودرو سازی بعنوان یکی از صنعت های پیشرو در اقتصاد ایران که دارای بخشهای پسین و پیشین زیادی است و بر اساس برنامه چهارم قبل از انقلاب ،دولت به مدت ۱۰ سال مکلف به حمایت از این صنعت جهت ایجاد فضای رقابتی در بازار داخلی بوده است امابعد از ۵۳سال هنوز این چتر حمایت و انحصار حذف نشده است لذا وزیر محترم برنامه در خصوص تحولات مربوط به حذف انحصار و ایجاد شرایط بازار رقابت کامل و زمان اجرا ارایه و عدم اتکای دولت نسبت به صنعت خودرو سازی در پیش فروش کالا جهت تامین کسری بودجه خود برنامه ارایه فرمایند ضمنا در خصوص ،تبعیض قیمت خودرو در بازار داخلی و خارجی نیزدر راستای اصول شفاف سازی ، عدالت ، مطلوبیت،پاسخگویی و مشارکت که از اصول حکمرانی خوب است نیز توضیحاتی بدهند
ظرفیتهابالاست بهترین گزینه ظرفیت بالاافزایش قیمته فقط بچسب به افزایش قیمت کارت نباشه میشه مدیریت هوشمندمردم بایدببرن نبایدنفسی تازه کنن ازجیب مردم برای خودمردم
یکی نیست به آقایان بی کفایت بگه آیا در این شرایط مملکت مردم ضررنمکنند پس چرا حقوق را ماهانه افزایش نمی دهیدهمه طرفدار سرمایه دار شده اید مردم را بیچاره کردید