42 ساله عرضه مدیریت خودرو سازان را نداریم دم از جهانی میزنیم
رضا
|
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
3
57
پاسخ
نویسنده محترم! ما رو چی فرض کردی؟ همین که شما این دو تا شرکت رو خودروساز فرض کردی ما تا تهشو خوندیم. 40 سال دارن به اسم تولید داخلی خون مردم رو می مکن. به قول دوست بالایی اینا بیشتر دلال دولتین و سهمشو از جون مردم میگیرن و حق حساب بالادستی رو هم میدن.
اینا اگه خودروساز بودن که حلبی و فرغون و ارایه مرگ نمی دادن بیرون. دزدی نمی کردن از جیب مردم. بالاخره باید کاسه کوزه شونو جمع کنن. حق مردم این نیست.
ناشناس
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
1
1
پاسخ
کلام آخرتر
با یک مرور اجمالی از مطالب درج شده در تابناک طی یکی دو دهه اخیر براحتی می توان فهمید که تابناک مسئولیت بنگاه رسانه ای تخریب صنعت داخلی خودرو را یدک کشیده است.
شاید از نظر مطلب نویسان تابناک خطی مشی مزبوردر گذشته نوعی شگرد در انتقال مرکز ثقل اقتصاد کشور از مقداری چپ به مقداری راست بوده است. اما واقعیت مسئله این بوده است:
همیشه کم سوادی مخرب تر از بی سوادی است
احمد
|
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
4
45
پاسخ
به نظر من صنایع خوذزوسازی کلا باید تعطیل شود و مالیات واردات خودرو 50 درصد اعلام شود واین 50 درصد .به صورت بلاعوض به کارکنان صنایع خودرویی وقطعه سازان برای مدت دوسال داده شود تا بتوانند شغل مناسبی بدست آورند .. مصرف کننده هم خودرویی مناسب قیمت وایمن بدست می آورد
ناشناس
|
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
3
50
پاسخ
تحلیل های ابکی از کارشناسان ابکی تر
مردم متحد شوید و محصولات این دو شرکت کلاهبردار خودرو ساز را تحریم کنید
بالتماس خواهند افتاد.دفعه پیش یادتان هست چطوری اچمز شده بود ند یک جو همت میخواد
ناشناس
|
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
9
13
پاسخ
نف فقط قیمت خودرو بلکه قیمت ارز و همه چیز را باید واقعی کرد و آزاد کرد تا به تعادل واقعی برسیم تا قیامت نمیشود استخوان لای زخم نگه داشت تا زمانی قیمتها واقعی نشود وضعیت اقتصاد همین است
مردم هم باید پای انتخاب خودشان بایستند
ناشناس
|
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
1
29
پاسخ
هم خودرو سازی باید تعطیل شود هم فوتبال پر از رانت و فساد بریم ورزش تک نفره بهتره والا.
وطن
|
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
1
3
پاسخ
این شرایط خیلی به سوداین لگن سازان دروغگو هست.چون همشون دلالای خودشنو توبازارازاددارن.شما اگه راست میگین.چرا واردات خودروهای خارجی رو ازادکنید.لعنت بردزد
محسن
|
|
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
1
17
پاسخ
آزاد سازی قیمتها و واردات و صادرات آزاد بهترین گزینه هست. باید بازار رقابتی باشد که خودرو ساز ها به فکر تولید محصول با کیفیت باشند. شاید در دو سه سال اول فروش بالایی نداشته باشند ولی در نهایت برای بقا در بازار خود را به روز خواهند نمود. باید یک نفر جرات به خرج بده و شاخ این غول رو بشکنه.
ناشناس
|
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
2
32
پاسخ
به درک که ضرر میکنن. مگه مردم ضرر نمیکنن؟ چهل ساله فقط آشغال تولید میکنین و این همه آدم کشته و معلول شدن. تورم و تحریم فقط برای این فرغون سازها هست که اینفدر نازشون رو میکشین؟ جز اینه که خودتون هم سود کلان از فروش این آشغالها دارین؟