 یکی از اساسی ترین مشکلات اقتصادی کشور علاوه برتحریمها مسئلهAFTF استکه حاکمان  رفاه وارزانی ورونق اقتصادی کشوررا با عدم قبول کردنش درگرو آن گذاشته اند.حتی اگر تحریمها برداشته شود تبادل پولی بهمین خاطر نخواهیم داشت/.
 							 							یکی از اساسی ترین مشکلات اقتصادی کشور علاوه برتحریمها مسئلهAFTF استکه حاکمان  رفاه وارزانی ورونق اقتصادی کشوررا با عدم قبول کردنش درگرو آن گذاشته اند.حتی اگر تحریمها برداشته شود تبادل پولی بهمین خاطر نخواهیم داشت/. 							 						 |
 													| 													 آن شاالله یک ناو امریکایی  غرق کنیم با غرور اف ای تی اف هم تصویب می کنند.
 											 											آن شاالله یک ناو امریکایی  غرق کنیم با غرور اف ای تی اف هم تصویب می کنند. 											 										 باشه پیشنهادتان قبول ، اینکه با چندصد درصد ازجیب مردم مظلوم به جیب سو مدیریتها میرود هم هیچ، اگر صداقت دارید هم زمان ورود خودرو را هم آزادکنید.
 							 							باشه پیشنهادتان قبول ، اینکه با چندصد درصد ازجیب مردم مظلوم به جیب سو مدیریتها میرود هم هیچ، اگر صداقت دارید هم زمان ورود خودرو را هم آزادکنید. 							 						 |
 													| 													 خودرو اشغال چینی وارد بشه در ازای نفت با این تحریم سنگین و ای اف تی اف کی به ما ماشین میده. خودروساز کره ای با وجود علاقه شدید به کار در ایران عطاش رو به لقاش ببخشید و رفت
 											 											خودرو اشغال چینی وارد بشه در ازای نفت با این تحریم سنگین و ای اف تی اف کی به ما ماشین میده. خودروساز کره ای با وجود علاقه شدید به کار در ایران عطاش رو به لقاش ببخشید و رفت 											 										 عدم حفاظت از ارزش پول ملی مشکلاتی را بوجود می آورد که جبران آنها به این سادگی نیست.
 							 							عدم حفاظت از ارزش پول ملی مشکلاتی را بوجود می آورد که جبران آنها به این سادگی نیست.  اولا چرا به جاي حاشيه بازار از واژه اسپرد استفاده مي كنيد؟ ثانيا مسير رشد دلالي، تفاوت بين عرضه و تقاضاست كه در كشورهاي سرمايه داري اين تفاوت را با افزايش قيمت از بين مي برند تا تقاضا كم شده و خود را با عرضه منطبق نمايد ولي در كشور ما رشد قيمت، مصرف كننده را دچار مشكل خواهدكرد لذا به نظر مي رسد تنها راه باقيمانده، افزايش عرضه است كه اين مسير هم با ضرر روزافزون خودروسازان از توليد امكانپذير نيست.
 							 							اولا چرا به جاي حاشيه بازار از واژه اسپرد استفاده مي كنيد؟ ثانيا مسير رشد دلالي، تفاوت بين عرضه و تقاضاست كه در كشورهاي سرمايه داري اين تفاوت را با افزايش قيمت از بين مي برند تا تقاضا كم شده و خود را با عرضه منطبق نمايد ولي در كشور ما رشد قيمت، مصرف كننده را دچار مشكل خواهدكرد لذا به نظر مي رسد تنها راه باقيمانده، افزايش عرضه است كه اين مسير هم با ضرر روزافزون خودروسازان از توليد امكانپذير نيست. اقایی تحلیل چرا حرف بیخود و غیر کارشناسی میزنی یعنی شما با سواد و دلسوز مردم هستید که اینجوری حرف میزی .به قوا خودت بهمن موتور خورو را ۷۵۰ میفروشد داخ بازار هم یک میلیارد قیمت دارد و داخل بورس این خودرو را ۹۷۰ میلیون قیمت میگذارند اون وقت این کجاش به سود مصرف کنندس که از بورس خرید کنه چرا مردم را خر فرض کردید خود بورس اینجا شده دلال سی میلیون از بازار کمتر میفروشید یعنی اینجا بور س دلالی نکرده از جیب مردم دزدی نکرده صدو بیست سی میلیون ماشین را بالاتر از نمایندگی به مردم قالب میکنید .چرا ماشین را بدون قرعه کشی داخل همون نمایندگی در اختیار مردم قرار نمیدهید که قیمتها بریزد
 							 							اقایی تحلیل چرا حرف بیخود و غیر کارشناسی میزنی یعنی شما با سواد و دلسوز مردم هستید که اینجوری حرف میزی .به قوا خودت بهمن موتور خورو را ۷۵۰ میفروشد داخ بازار هم یک میلیارد قیمت دارد و داخل بورس این خودرو را ۹۷۰ میلیون قیمت میگذارند اون وقت این کجاش به سود مصرف کنندس که از بورس خرید کنه چرا مردم را خر فرض کردید خود بورس اینجا شده دلال سی میلیون از بازار کمتر میفروشید یعنی اینجا بور س دلالی نکرده از جیب مردم دزدی نکرده صدو بیست سی میلیون ماشین را بالاتر از نمایندگی به مردم قالب میکنید .چرا ماشین را بدون قرعه کشی داخل همون نمایندگی در اختیار مردم قرار نمیدهید که قیمتها بریزد 							 						 همه را گفتید تا رسیدید به اینکه اگر عرضه خودرو در بورس زیاد شود ، از قیمت پایه هم بالاتر نمی رود ، مشکل همین اگرها و شایدهاست ، بله اگر بالفور عرضه خودرو ، با تقاضا به قولی ، مچ شود ، مطلوب حاصل آید و بساط قرعه کشی جمع خواهد شد .
 							 							همه را گفتید تا رسیدید به اینکه اگر عرضه خودرو در بورس زیاد شود ، از قیمت پایه هم بالاتر نمی رود ، مشکل همین اگرها و شایدهاست ، بله اگر بالفور عرضه خودرو ، با تقاضا به قولی ، مچ شود ، مطلوب حاصل آید و بساط قرعه کشی جمع خواهد شد . 							 						 هیچ دلالی بجز خودروسازان وجود ندارد و تمامی این بازیها از طرف خودروسازها اجرا شده و ماشینهارو در بازار ازاد با بالاترین قیمت می فروشند البته همیشه قبل از فروش قیمتهارو بالا می برند.
 							 							هیچ دلالی بجز خودروسازان وجود ندارد و تمامی این بازیها از طرف خودروسازها اجرا شده و ماشینهارو در بازار ازاد با بالاترین قیمت می فروشند البته همیشه قبل از فروش قیمتهارو بالا می برند. 							 						 اگر فرض شما بر افزایش عرضه هست پس چه تو بورس چه توبازار یا نمایندگیها خودرو باید موجود باشد و با این عرضه دیگه دلالی صرفه نیست
 							 							اگر فرض شما بر افزایش عرضه هست پس چه تو بورس چه توبازار یا نمایندگیها خودرو باید موجود باشد و با این عرضه دیگه دلالی صرفه نیست فقط به یکی ازروستاهای ایتالیا یونان ویاهرکشورغربی که توی صداوسیماازبدبختی وگرسنگی آنهاصبح تاشب دروغ میبافد سفرکنیدتااوج وطن پرستی مسئولان آنجاراباچشم خودببینید
 							 							فقط به یکی ازروستاهای ایتالیا یونان ویاهرکشورغربی که توی صداوسیماازبدبختی وگرسنگی آنهاصبح تاشب دروغ میبافد سفرکنیدتااوج وطن پرستی مسئولان آنجاراباچشم خودببینید 
یک بار هم شده به خاطر منافع کشور دلال ها به رسمیت بشناسید دلال یعنی سرمایه و تخصص و توانایی ، به خدا من دلال نیستم ولی میدانم بدون دلالها کار ها خیلی سخت می شود ، الان هر جا کم میاویرد میگویید تقصیر دلال ها بوده در حالی که یک بار نگفتیتید دلال چه کاری میکند ، اگر دلال ها را به رسمیت بشناسید و شناسنامه دارشان کنید مالیات بگیرید