سال 88 یک خودروی برقی عالی نه یک چیز فانتزی مثل این ساخته شد و خانم ابتکار ( رئیس سازان محیط زیست طی ینامه ای که سازنده منتشر کرد گفته بود که خودروی برقی اقتصادی نیست و آینده ندارد ) و مدیران وقت حمایت نکردند و سازنده رو آنقدر اذیت کردند که ماشینش رو انداخت توی سد کرج و فیلامش رو پخش کرد و بعد رفت آلمان برای اونها ساخت. اون موقع شرکت تسلا هنوز تاسیس نشده بود و ایران حرفی برای گفتن می تونست داشته باشه در صنعت خودروی برقی. الان فاصله مون خیلی زیاد شده و همه بخاطر واردات بنزین و کسانی است که از رانت آن سود می بردند و ظاهرا بستگان خانم ابتکار در این موضوع دست اندر کار هستند ( همسر یا پسرشون این طور شنیده ام).
داود
|
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
11
پاسخ
اگه داخلی ساز هست دیگه چرا به یورو قیمت اعلام میکن؟
میثم
|
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
13
پاسخ
اگه با قیمت حداکثر 50 میلیون تومان ارائه بشه مفید خواهد بود. بیشتر از اون نمیصرفه.
ناشناس
|
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
8
پاسخ
حداقل طوری طراحی میکردیدکه یک زن وشوهرو2تابچه جابگیرن تاازسوارشدن خانواده های کم درآمدروی موتورسیکلت جلوگیری شودوشاهدتصادفهای دلخارش نباشیم.
ناشناس
|
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
12
پاسخ
ماشین برقی کودکان مدتهاست در بازار وجود داره قیمتش هم حدود 2 میلیون تومان هست یک عدد هم باطری 12 ولت میخوره ضمنا قیافش هم از این ماشین خیلی بهتره
ناشناس
|
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
5
پاسخ
پراید که کارایی بیشتری داره ....
ناشناس
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
11
پاسخ
خودروی تمام کپی ایرانی که 85% قطعاتش تولید داخله ولی قیمتش یوروییه!!! طراحی بیرونش هم که کامل از رنو کپی شده. حداکثر سرعتشم که در هاله ای از ابهامه. ما هم که باور می کنیم.
ناشناس
|
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
2
8
پاسخ
60 کیلومتر برای تهران کافی نیست. باید حداقل دوبرابر این بود که برای طولانیترین راههای تهران هم، اگر کسی بخواد بره سرکار و برگرده، کفایت کنه.
تازه بازهم برای کسیکه مثل از کرج می آد و میره، کافی نیست.
اما اکر بردش به 300 کیلومتر برسه، واقعا مفیده.
با این میشه رفت سرکوچه یا حداکثر، تا بازار میوه نزدیک، خرید کرد و برگشت.