تغییر ذائقه مردم از هجمههای فرهنگی استکبار جهانی در کل دنیا برای کنار گذاشتن فرهنگ بومی و تبعیت از سبک زندگی غرب است. شوربختانه این که در کشور ما به دست خود ما انجام میشود.
ادم تبلیغات پپسی و کوکاکولا رو میبینه یا نایک رو بعد مقایسه میکنه با تبلیغات داخلی اونها بیشتر داخل مردم هستند و زندگی واقعی رو نشون میدن تا تبلیغات ما ،واقعا متن جالبی بود با تشکر از نویسنده محترم
درحقیقت تلویزیون بین پیام های بازرگانی فیلم و سریال پخش میکند ! آهنگ صدای شروع آگهی های بازرگانی بحدی زیاد میشود که ناگهان از جا می پری. اکثر مردم با دیدن آرم شروع صدای آن را میبندند. سفارش دهندگان آگهی این مطلب را نمی دانند و با تعجب به خود میگویند چرا با این همه تبلیغ کسی استقبال نمی کنند . یکی از دلائل مهمش همین است که این افزایش ناگهانی صدا اعصابشان را بحدی بهم میریزد که نشنیدن را شنیدن ترجیح میدهند .
هم سن و سالان نوزاد پوشکی خودشون هم نوزاد هستند و چند سال بعد که مدرسه میرن ، قادر به تشخیص همکلاسی شون در دوره نوزادی اون هم در آگهی ۵/۶ سال قبل نیستند . توی این همه حرف بیربط که نویسنده زده ، این یکی از همه بدتر بود .
پاسخ ها
فرامرز
||
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
اتفاقا با وجوداینکه مطالب این متن بسیارغیرواقعی وبی ارزش هستند این یک نکته رو درست اشاره کرده
ناشناس
||
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
از زمانه خیلی دور هستی داداش. آگهی های تلویزیونی الان همه جا سیو میشن. البته فکر نمیکنم معنی سیو رو بدونی. آگهی های تلویزیونی در آپارات و یوتیوب و جاهای دیگه هستند. حتی وقتی که اون بچه 15 سالش هم بشه باز هم آگهی هاش هستن. کما اینکه تمام تبلیغات قبل از انقلاب رو میشه در اینترنت و یوتیوب و غیره پیدا کرد